Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Storstrømsbroen er revnet, tunellen på Storebælt lækker, Uha (Jernbanen i dag)

af BlackThorneDK ⌂, Randers, 22/10 2011, 03:33 (4870 dage siden) @ Steff

Hvor er denne og lignende tråde, der har været i det sidste stykke tid, dog fuldstændige uinteressante og intetsigende. Ordskvalder, ytringer og meninger, der alligevel ikke kan gennemføres og derfor er varm luft.
Der bliver boltret sig i ytringer om hvad regeringen, DSB, Bane Danmark, Trafikstyrelsen m.v. burde have lavet/gjort eller helt klart skulle have forudset og at alle nuværende og kommende fortrædeligheder sagtens kunne have været opdaget og at beslutninger i sin tid blev truffet på forkert grundlag.
Når man læser kommentarerne igennem kunne det synes som om, at der måske ikke lige er den fornødne baggrundsviden og indsigt tilstede for at kunne udtale sig på tryk.

Det er vel svært andet? Der er kun 3 ting at skrive om i dette forum.

Det første er hvordan jernbanen var i fortiden. Der har jeg personligt lidt svært ved at være med, da jeg er af den yngre generation.

Det næste er hvad der sker og rør på sig lige nu. Det har jeg lidt svært ved, da jeg ikke arbejder ved en banemyndighed, og som det ser ud lige nu, kommer jeg heller ikke til det, selvom lysten måske er der. Der bliver simpelt hen ikke ansat nogle, og vi står måske over for fyringer. Altså er mine observationer begrænset til hvad jeg kommer forbi ved tilfældigheder, når jeg alligevel passerer banelegemet.

Det sidste er hvad der skal ske i fremtiden. Her har jeg ellers en masse idéer, men eftersom at jeg ikke kan være med i de to andre kategorier, må jeg jo ikke have den 'fornødne bagrundsviden og indsigt'... Der er vidst ikke nogle nemme løsninger :-/

--
Jacob V. Rasmussen
BlackThorneDK

Hele emnet:

RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak