Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Storstrømsbroen er revnet! (Jernbanen i dag)

af Woodi, 21/10 2011, 22:56 (4871 dage siden) @ Niels Munch
redigeret af Woodi, 21/10 2011, 23:26

Åh, gudskelov Woodi, jeg var bange for, at denne tråd med sin ivrige diskussion skulle udvikle sig til en slags Facebook-lignende meningsekshibitionisme med alenlange ekspertudtalelser om revnede broer og indespærrede DD-stammers befrielse, som ikke kræver anden forhåndsviden hos skribenterne end egne meninger, og som næppe beriger andre med nye fakta endsige ny viden.

For ellers kunne jeg frygte, at tråden kunne blive en af pindene til dette forums ligkiste.

Men især ordet "sagligt" og den faktum, at publikum i nævnte TV-show sædvanligvis stilles over for et valg mellem muligheder, hvoraf med garanti een er den gangbare, beroliger mig. Så skal vi nok nå løsningen inden natten er omme!

M.v.h.
Niels

Nej, nej Niels ;)
Jeg er bare af den lære, at der findes kun dumme svar - men ingen dumme spørgsmål. ;)
Mange idéer fødes, men druknes af vismændenes og de skriftkloges lærde ord og mange gange lå løsningen lige foran en, på den mest simple måde. ;)
Politikerne har deres lobbyister og vismænd - alle tog fejl da de ville lave IC4 tog.
Den almindelige skatteborger havde løsningen (ville have løsningen) Men ak, ak, ak..

Jeg vil ikke pine et forum til en ligkiste - men blot høre hvad "Folket" kan udrede af løsninger uden 15 - 20 år´s beskyttet tilværelse på et lukket seminarium.
Der er så bare det, at dem der ikke føler for at berige dialogen med noget nyttigt, andet end at hoverer negativt e.v.t burde finde en tråd med andet indhold - her er vel ingen tvang, at man behøves at være vulgær eller nedladende over for andre debatører.

--
[image]

Hele emnet:

RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak