Direkte forbindelser: Fup og fiduser (Jernbanen i dag)
Men hvorfor er f.eks. Bramming-Tønder, Esbjerg-Struer, Skanderborg-Herning eller Herning-Skjern så ikke tegnet ind og medtaget i køreplanen? Med skift kan man jo også komme til de strækninger.
Vel fordi de pågældende strækninger ikke befares af InterCity, men af regionaltog?
(og vel for det meste ikke af DSB, og det er en DSB køreplan)
Min pointe er, at DSB i sin køreplan har medtaget nogle strækninger (Aalborg-Frederikshavn, Langå-Struer og Struer-Thisted) - strækninger, hvor der udelukkende kører regionaltog, og det endda regionaltog, der ikke køres af DSB. Til gengæld har DSB undladt at medtage andre strækninger (f.eks. Bramming-Tønder, Esbjerg-Struer, Skanderborg-Herning og Herning-Skjern), hvor der på samme måde udelukkende køres regionaltog og også her regionaltog, der ikke køres af DSB.
Ulogisk og inkonsekvent.
Med venlig hilsen
Thomas Boberg Nielsen