Efterlysning: Reglement for lokale Signaler - II Jylland-Fyn
Ved vi noget om strækningshastigheder før og efter dobbeltspor?
Fra jernbanekilder.dk:
Stilling-Hørning 2. spor 27.08.1924
Hørning-Hasselager 2. spor 30.09.1924
Fra tjenestekøreplanerne:
Strækningshastighed pr. 01.06.1924:
Hørning (i retningen Stilling-Hasselager):
Maksimalhastighed i km ad Gennemkørselssporet 90
Indkørselshastighed i km til Vigespor 45
Ingen tog Fredericia-Randers havde største
tilladte hastighed km i Timen over 80
Hørning (i retningen Hasselager-Stilling):
Maksimalhastighed i km ad Gennemkørselssporet 90
Indkørselshastighed i km til Vigespor 45
Ingen tog Randers-Fredericia havde største
tilladte hastighed km i Timen over 80
Strækningshastighed pr. 15.05.1925:
Hørning (i retningen Stilling-Hasselager):
Maksimalhastighed i km ad Gennemkørselssporet 90
Indkørselshastighed i km til Vigespor 45
Et enkelt eksprestog Fredericia-Randers havde største
tilladte hastighed km i Timen på 90
Hørning (i retningen Hasselager-Stilling):
Maksimalhastighed i km ad Gennemkørselssporet 90
Indkørselshastighed i km til Vigespor 45
Et enkelt eksprestog Randers-Fredericia havde største
tilladte hastighed km i Timen på 90
Med venlig hilsen
Thomas Boberg Nielsen