Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Hvor. (Billedegætterier)

af h087 ⌂, køge, 8/1 2012, 17:10 (4693 dage siden) @ HenrikW
redigeret af h087, 8/1 2012, 17:22

Hej EVP og HenrikW + alle andre

efter at hav set og deltaget, kiggede jeg efter i mine gemmer og fandt dette. huskede så at da KMK klubben hed Tagrytteren og lå i Slagelse ( det må have været omkring sidst i firserne forrige årtusinde ) - havde vi en ide om at lave Skælskør station i model - her er så noget af det jeg fandt (iblandt flere ting som tegninger af bygningerne)
en skematisk sporplan jeg har tegnet - nok efter en original sporplan - så den må også være et sted og en kuvert med foto ca 15 stk( stiller dem gerne til rådighed for EVP side - hvis du vil bruge dem - kan sende dem - så du selv kan skanne ind )
de omtalte spor du omtaler HenrikW er til Oliemøle, Svineslagteri og Ægeksport

sporplan - h087
[image]

og foto - der er flere - EVP
men på foto står der : 16apr 1975 - 8-5/4 - Morten Banke eller Bonde
[image]

Fotografer til de andre foto kan nævnes
Flemming Kjær, Jesper Reinfeldt/arkiv FK, Finn Sørensen/arkiv HGC ( dem har jeg endda selv fremkaldt for HGC i tidernes morgen ) og et fra JBP , så brug af dem er i orden - og så er der nogle der ikke står noget på, mener også at de skulle have været brugt i bladet Slagelse-Ekspressen/4-toget som Flemming Kjær lavede på det tidspunkt - og hvor vi var flere der lavede indlæg til

men EVP - er det noget du kan bruge - sender jeg dem gerne

mvh
henning h087

Ps kunne godt vise nogle flere - men så går der vel lidt tabt -- hvis de kan bruges på EVPside

--
med venlig hilsen
henning orlowicz h087- h087@hotmail.dk

Hele emnet:

RSS Feed af emne

ContecRailDSB MY1104

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak