Hvor. (Billedegætterier)
Hej Henning -og alle I andre.
Ja -"SKÆLSKØR" - juni 1974.
Det endte vist med at blive "en tung sag". OK, --der var ikke meget at gå efter - alligevel havde jeg regnet med, at "sagen" var opklaret på ca. 10 minutter, da jeg netop -på Forum- havde lavet en lille side om Skælskør og "luftet", at jeg ville fortsætte scanningen og lægge det på en tilsvarende "Skælskør-side".
Det var herunder, at de -efter min mening- morsomme / interessante fotos kom frem. Nu blev yderligere "upload-ning" (frygteligt ord) så sat lidt i stå, af den gætteleg, der ikke ville ende.
Det er den nu, --så søndag må blive dagen for fortsættelsen med Skælskør-fotos på evp.dk
Ja, --Signalposten havde en lille, første trolje-udflugt til Skælskør i juni 1974, med Ole Faurhøj som troljefører og arrangør, samt med Ulf Holtrup som "kassemester" (NB: Holtrup -- uden "s", som han figurerer med på flere hj.sider).
Vi "ses" måske søndag på evp.dk ???
Tak for deltagelsen
Erik V. Pedersen
www.evp.dk
Jeg har nydt billederne på denne nye side - specielt særtogskørslen må have været en herlig udflugt, maskinnedbruddet til trods.
Har dog et spørgsmål til sidesporene, der er lukket af med hvide led - hvor førte de egentlig hen? Og hvorfor havde man flået skinner op, så sporet så effektivt var inaktivt?
mvh. Henrik W.
--
mvh. Henrik W.