IC3 udskiftet med MR?! (Generelt)
Nej, men jeg kan ikke forstå vi absolut i dag skal have noget materiel der er ringere end det vi i forvejen havde. Jeg tænkte hvorfor disse mennesker der formstøber de "moderne sæder" ikke bare kunne se efter hvordan ældre sæder så ud, og så i det mindste give dem den form, jeg tænker her på rygstøtten. Der er godt nok kommet nogle få millimeter mere skumgummi i Lintsæderne på den nyeste levering, men man finder stadig ingen ordentlig støtte og hvile, når man sidder i disse tog. Måske ansættelse af en sadelmager på disse fabrikker kunne hjælpe.
Mvh
Georg
Da' Georg
Tja, med hensyn til Lint og Desiro togene Der har Arriva, DSB m.fl. jo bare gjort det der bliver råbt så højt om i mange tråde i dette forum, de har har købt en hyldevare og ja her i Danmark er der stor tradition for at skælde alt nyt, hæder og ære fra når det indføres for senere at hyle som en stykket gris når tingene fjernes igen - sådan skal det åbenbart være! Jeg har det ligesom Steff, jeg savner seriøse oplysninger, historiske fakta og saglige debatter.
Venligste hilsner
Flemming