Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Konklusion (Generelt)

af OD, Od, 14/9 2011, 21:36 (4823 dage siden) @ andersj

Følgende kan hermed konkluderes:

Jeg gjorde forfatteren opmærksom på at der allerede eksisterede to tråde med samme emne, endda med en smiley. Derefter havde resten af forummet to muligheder:
1. Evt. se klippene igen, og dermed lade denne tråd gå over i de evige forum arkiver, med 1 eller 2 svar.
2. Reagere på tråden

Det sidste blev valgt, også brød ragnarok ud. Det er faktisk lidt sjov læsning, for dem der er værst er faktisk dem der brokker sig over konstateringen. Hvis der er nogen der har for meget tid og mangler indhold i deres liv, så må det da være dem der debattere om det er rigtigt eller forkert at man konstatere at dette er tredje tråd om samme emne.

Nu vil jeg starte en tråd om Kystbanen, og en med billeder af de sidste Y-tog. Var der ikke også en overkørsel i Svendborg der trænger til at blive diskuteret igen?

Også må vi jo ikke glemme den her ;-) , ellers kunne det overstående jo fejltolkes.

Eller... din - i mine øjne - ligegyldige gøren opmærksom på, at der allerede var to tråde med emnet, har resulteret i 19 ligegyldige indlæg (jeg skriver nu nummer 20...) og en masse ligegyldigt fyld i 'seneste indlæg' spalten. Det havde nok været mere fikst hvis du selv havde undladt at kommentere fra starten af. Blot min ringe mening.

Hele emnet:

RSS Feed af emne

Struers lokomotiver 1890-1960
Struers lokomotiver 1890-1960

Fhv. trafikinspektør Georg A. Wienecke skrev op gennem 1990´erne i alt 34 afsnit om Struers lokomotiver. Wiencke var ikke den mest strukturerede person og han afsporede hele tiden med spændende anekdoter og oplysninger fra resten af Jylland.

Læs mere
Svenska-lok

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak