Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

På tur med Hectorrail (Generelt)

af thomash, 13/9 2011, 20:47 (4820 dage siden) @ MYMXnord

Hej Henrik

Jeg postede 2.del fra TV2 nord forleden, og det har du ikke opdaget. Jeg ville kunne have overset dette også, og naturligvis skal du fortsætte med at linke og bringe ting der måtte have jernbane interesse.;-) Kan jo indimellem være man ikke er på Jernbanen.dk hver dag.

Tonen kan indimellem være lidt "barsk" herinde. Jeg er selv blot "alm" jernbane interesseret og ikke stor "ekspert", men jeg har en interesse efter alt om emnet. Så "lidt" højere til loftet herinde,det tror jeg vil klæde dette ellers super gode forum.:-) ;-)

Mvh
Michael

Tonen kan være barsk overalt på nettet, og hvis man ikke kan tåle den, tror jeg det er bedst hvis man begynder at hækle puder og tæpper i stedet for. Der sker jo ikke noget ved, at man lige bruger 5 min på at kigge på forsiden om det emne man har tænkt sig at skrive noget om, har været bragt på banen før. Så slipper man for det første for en masse dobbeltindlæg, men vigtigst af alt så holder man diskussionen om det pågældende emne samlet i en tråd i stedet for flere - det gør det efter min mening nemmere at overskue sådan et forum.

--
Mvh
Thomas
https://railphotos.eu
[image][image]

Hele emnet:

RSS Feed af emne

Det Lolland-Falsterske Jernbane-Selskab 1874 - 1924
Det Lolland-Falsterske Jernbane-Selskab 1874 - 1924

Ved Lollandsbanens 50 års jubilæum i 1924 udgav banen denne bog på 110 sider, der fortæller om banens forhistorie, bygning og drift fra åbningen i 1874 til 1924. Teksten er konverteret til HTML.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak