Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

På tur med Hectorrail (Generelt)

af steen møller jensen, 14/9 2011, 19:30 (4819 dage siden) @ thomash

må være et udtryk for at man mangler indhold i sit liv .. hvis ikke man har andet at tage sig til end at sidde og jamre sig over at noget bliver bragt en gang mere eller nogen har andet at tage sig til og skal sidde og gnave flere sider igennem for at tjekke om noget måske har været bragt før .. det kunne jeg heller aldrig selv drømme om at gøre.. så helt ærligt jer der brokker jer over disse fuldstændigt ligegyldige ting som dette , få jer dog et liv og lad være med at spilde forums tid og plads på det . jeg syntes det er heeeelt fint at den lige kom frem igen og det rør mig så absolut ikke at det har været bragt før tværtimod .. bare for at pisse jer af kunne jeg godt finde på at smide den ind igen om en uge.. lad os da bruge tiden på det som er vores alle sammens interesse TOG og ikke ligegyldigt intetsigende flueknepperi .. skammer i jer ikke over at en ny bruger og glad tog entusiast bliver skældt ud på den måde blot for at dele noget interessant.. hvis andre nye læser det der blev skrevet kunne det jo være at det afholdte dem for at lægge noget potientelt interessant ud .. SKAM JER..
der er en web master og admin .. har i et problem så gå til ham og lad os andre få fred for det jammer og vræleri ..
puha ja undskyld til alle andre over tonen , men måtte lige have det ud :-D

Hele emnet:

RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak