Deutschland Takt 2030 og forbindelser til Danmark (Generelt)
De fleste, som rejser til/fra Berlin, er fritidsrejsende. Så pris vil også betyde en del, mens erhvervsrejsende mest kigger på tid.
Vrøvl - du kender vist intet til hvem der har forretningsmæssige ærinder, inkl studier mv. Studerende er fx ikke fritidsrejsende, men er ganske prissensitive.
Det liger du omdefineret hvad der er almen brugt som betegnelse om erhvervsrejsende... Eller har du forbindelse til ''Ministeriet for Sandhed''.....
Jeg kan love dig at virksomhederne også ser på pris - idag flyver vi almindelige fodfolk på monkeyclass og lavprisselskaber. Og tiden er vor egen, så hvis kompagniet kan spare nogle 100 kr så skidt med at vi bruger en time ekstra på rejsen.
Det er er meget an på hvor værdifuld en medarbejder er. Fx hvis man bliver målt på antal timer, som kan faktureres. Og i anden sammenhæng, skal jeg passe på, hvem skal med på møderne, da rejsetid tæller med som arbejdstid... det sidst ved godt ikke er typisk for private virksomheder. På København-Aalborg vil de fleste flyve istedet for at tage toget, da toget tager for lang tid. Og Berlin er nogenlunde i samme afstand tidsmæssigt efter Femernforbindelse åbning.