Flere tidlige PU-signaler
Hej igen
I TIB 1956 var Ballerup mod Van fra spor 3 nævnt med perronudkørselssignal.
I TIB 1957 er det rettet med med håndskrift til spor 2 - ?
Som nævnt får perronudkørselssignaler en egen kolonne fra og med TIB 1957.
Gedser får PU-signaler.
Fjernstyringen fortsætter på Fyn med Ullerslev og Marslev.
Lyngby bliver tilføjet med håndskrift i Rundremisens scannede eksemplar.
I 1958 udgaven af TIB finder vi følgende nye PU-signaler.
Klampenborg mod Så - etablering af linjeblokanlæg.
Lyngby - ny station.,
Holmstrup - fjernstyringen fortsætter vest for Odense. (automatisk stationsdrift med tognummer visning).
Rødkærsbro - nyt sikringsanlæg.
TIB 1959 har følgende tilgange:
Borup - ombygning med midtliggende overhalingsspor.
Ringsted mod Bo - etablering af linjeblokanlæg.
Værslev mod Kb - etablering af linjeblokanlæg.
Vordingborg mod Oh - fjernstyring.
Klampenborg - både kyst og nær - linjeblok(?).
Her vil jeg så slutte sporingen af PU-signaludbredelsen.
Med venlig hilsen
Lars Møller Jensen.