Er nogen mon kyndig ....
Det ligner "godtnok" det forreste af motorbogien. Hjul/aksel og akselkasser er fjernet og man ser det skråt afskårne hjørne. De ses også Mk-Fk-midterbogierne (gavl-enderne). Jeg har ikke så nøjagtige tegninger af Mq-vogne til rådighed her, at jeg kan se det på dem.De to skruefjedre for forreste akselkasseophæng (på Mo-banemotorbogie) er der, den lange bladfjeder er der, men ikke den/de store klodser, der så tydeligt ses under bladfjedrerne på Steffens foto. Her ved jeg så ikke, hvorfor de er "faldet af" (aftaget/fjernet) ????
Det er næppe en MP-bogie, da skruefjedrene ude ved siden mangler på hver sin side af akselporten.
Maskinbogien efter tegning fra 1935.
Motorbogien efter tegning fra 1935.
Dog passer fjedre og den skrå side fint med en Mo motorbogie da der anes et pænt stort, rundt hul i bogienrammen (lige under den lange bladfjeder).
En MK maskinbogie mangler den skrå flade på bogien, så den tvivler jeg på.
Motorbogier til MK (og i så fald da kun 675/676) tvivler jeg også på, da ophænget af den lange bladfjerder ikke helt stemmer med tegningerne.
MR og MQ passer heller...så der er ikke mange muligheder tilbage.