R-maskiner prøvekørt hvordan? (Generelt)
Hej igen og tak for ordene!
R 963 luftbeholder, tiden var en anden og Erik mente den generede, ikke nødvendig for de togstørrelser museumstog kørte med, han var chef og den blev fjernet. Synes da selv den skal på og I ka´ da bare smække den på nu!
En anden skrive en opfølger/ny? Det vil jeg se frem til M.h.t. R, H og S har jeg gjort mit. Jeg vil da også gerne vide mere eller få klarhed over noget som måske ikke er korrekt MED HENVISNING TIL EN ANERKENDT REFERENCE!
Meeen Villy, forskellen på en "Bay" og det jeg skriver er, at jeg har en mere historisk end teknisk tilgang og prøver at se på hvorfor, hvilken anledning, hvilken mulighed og vurdere der ud fra. Hvis ikke jeg gjorde det, så var der jo ikke nogen grund til at skrive og man kan jo så bare anskaffe sig Bay for de facts der er.
U-ha, IKKE et ondt eller negativt ord om Bays udgivelser, det er bare vidt forskellige måder at anskue et emne på. På den anden side er der også fejl dér og det ville da også være mærkeligt, hvis ikke. Bl.a ud fra tesen: "Den der undersøger og skriver laver fejl, den der undersøger og skriver meget, laver mange fejl, den der ingen fejl laver bliver kritiker og anmelder!
Forhåbentlig en forsat god dag til dig (og alle andre selvfølgelig)
Steff
--
Steffen Dresler