Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

MR-tog (Generelt)

af Erik, 10/2 2013, 09:48 (4374 dage siden) @ Jens Møller

Lint og Desiro er bybusser på skinner:

Sæderækkerne sidder alt for tæt, og der mangler plads til bagage.
Der er 3 meter til loftet i cykel/flex-afdelingen
Dørene er alt for længe om at åbne og lukke
Der bliver koldt i hele toget når dørene åbner.

Fra Odense til Årslev er rigeligt, det må være forfærdeligt at skulle køre hele vejen til Svendborg og retur.


Hvad med at ombygge MR med IC3-teknologi med mekanisk transmission i stedet for den nuværende hydrauliske?


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

  • MR-tog - Bror Kalle, 9/2 2013, 21:21 [*]
    • MR-tog - Jens Møller, 9/2 2013, 21:41
      • MR-tog - Christian, 9/2 2013, 22:56
        • MR-tog - Fysikeren, 9/2 2013, 23:00
          • MR-tog - jiko, 9/2 2013, 23:17
            • MR-tog - Christian, 9/2 2013, 23:38
              • MR-tog - jiko, 10/2 2013, 08:28
              • MR-tog - Ove, 10/2 2013, 11:00
              • MR-tog - Leif Jørgensen, 10/2 2013, 13:47
            • MR-tog - andersj, 10/2 2013, 16:00
          • MR-tog - Lennart H, 10/2 2013, 08:22
        • MR-tog - h087, 10/2 2013, 01:36
      • MR-tog - Erik, 10/2 2013, 09:48
    • MR-tog - Svend, 10/2 2013, 01:44
      • MR-tog - Bjarne Nielsen, 10/2 2013, 10:53
        • MR-tog - JensenJ, 10/2 2013, 15:10
        • MR-tog - Fysikeren, 10/2 2013, 16:45
          • MR-tog - MZ1411, 14/2 2013, 00:00
            • MR-tog - OD, Od, 14/2 2013, 07:34
              • MR-tog - MZ1411, 14/2 2013, 10:40
    • MR-tog - Thomas Rasmussen, 13/2 2013, 21:16
      • MR-tog - Lennart H, 14/2 2013, 05:25
Hectorrail
Godstrafik pr jernbane i 1990
Godstrafik pr jernbane i 1990

I hæftet "Transportbranchen i Danmark Juli 1990" udgivet af JB Business Information, har vi fundet dette kapitel om godstransport pr jernbane som måske kan interessere en større kreds. Teksten er skrevet 10 år før DSB opgav godstransport i Danmark.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak