Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

ranger uheld idag på kbh h, max hastighed? (Generelt)

af Danijel Buns Larsen, 18/3 2012, 12:03 (4640 dage siden) @ Svend

Det har ikke noget med påstand mod påstand at gøre. Du er ude på så tynd is, at du allerede er faldet igennem. For at skære det ud i pap (eller det der er tykkere/kraftigere): Du tager helt og aldeles fejl (så kan det vist ikke siges tydeligere).

Du får lige en smiley med i købet :-) Og sig også til, hvis vi også skal komme med en stige eller et redningsbælte

Jeg er ked af at sige det, Svend. Men da hverken den ene eller den anden kommer med et konkret bevis for, hvordan det ser ud på netop dette konkrete sted, så er det påstand mod påstand, ligesom din underlige forkærlighed for pionertjenesten og redningsarbejde på søer og isbræmmer er det.
Hvilket belæg har du for at påstå, at man er på tynd is, hvis det, du lægger til grund for det, er det, du synes lyder mest rigtigt?

Synes simpelthen, det er fantastisk, når jernbaneentusiaster begynder at bekrige hinanden, når saglig argumentation ikke længere slår til.
Du kan skabe dig nok så meget over det, jeg har skrevet. Du kan prøve at gøre mig til grin. Du kan prøve at komme med is-anekdoter. Jeg agter ikke at kommentere mere på dine indlæg i denne tråd.

låst
2466 visninger

Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Hedehusene Skærvefabrik A/S
Hedehusene Skærvefabrik A/S

I 1892 stiftede ingeniør Peter Madsen "P. Madsens Skjærvefabrik og Grusgrav ved Hedehusene" og startede dermed gruseventyret i Hedehusene. Her er historien om virksomheden med fokus på både de smalsporede og de normalsporede baner samt de tilhørende lokomotiver.

Læs mere

Jernbanebøger

Banernes Biler

Banernes Biler. Pris 310 kr.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak