Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Der er afgang - den "topløse" stationsbestyrer i Sindal (Generelt)

af Ove Nygaard, 16/2 2012, 16:33 (4667 dage siden) @ Georg Schmidt

Ja Ove, afgangen fra Sindal når nok ikke "Kvissel-højder", men se nu ham herunder, han havde sådan glædet sig til at se chefen komme ud med signalstokken.:-D :-D
[image]
Hilsen Georg

Ja, men Georg, ham kan han kikke længe efter, for afgangsstokken er afskaffet for mange år siden på det pågældende sted, som jeg "tilfældigvis" kender udmærket. :-D

Chefen det pågældende sted befinder sig sikkert "inden døre", og nu om dage ser man heller ikke mange af dem på "synlig ledelse".

For mange år siden sendte en "central chef" et rundspørge til sine "chefer i marken" og spurgte, om de kort ville definere, hvad den enkelte forstod ved "synlig ledelse".
En af cheferne svarede:" Jeg har udøvet "synlig ledelse", længe før det blev til teori".:-P
Det siges, at den "centrale chef" ville have "korrekset" den pågældende for dette "frække" svar, men afstod fra det.
Forlydender vil vide, at den "centrale chef" over for den pågældende senere skulle have udtalt:" Efter at have været i virksomheden, som jeg nu forlader til fordel for et andet job, i en del år, forstår jeg, hvad du mente med det svar." :-P

Det siges, at historien er sand.

Hilsen

Ove

Hele emnet:

RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak