Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Spam / Virus. (Generelt)

af Steff, 20/1 2012, 20:38 (4693 dage siden) @ vejmanden

Hej Steff.
Du skal også passe på glatte veje de nærmeste dage. Men skal vi ikke lade være med at advare hinanden om disse ligegyldige og indlysende ting.
Og så koncentrere os om JERNBANE????

Kære Vejmand!
Hvis det nu havde været så sk.. enkelt og ligetil som du beskriver, så havde alle disse ligegyldige og indlysende ting jo IKKE været nødvendige.
Og som skrevet før, er dette udelukkende for at hjælpe de tilsyneladende ikke vidende og dumme, der har modtaget vira, SPAM eller hvad ved jeg, bl.a. flere læsere her på siden.
Det er jo så godt for dig at du ikke har haft disse problemer og ved alt om PC sikkerhed.
Jeg vil ihvert tilfælde være ked af at skulle rense min PC igen, fordi en ligegyldig og ikke indlysende videnmæssig person ikke kender til disse begreber, vel?
Og for min skyld kan man igen skrive stolper op og stolper ned om salg af gamle diesler med kilometerangivelser for hvert 10 minut. Men tænk nu hvis siden her gik ned og man ikke kunne, fordi nogen var ligegyldige og det ikke så det indlysende?

Vi er alle forskellige og ser forskelligt på mange områder, jeg bekymrer mig bare lidt om de personer der skriver her på siden. Og DET vil jeg blive ved med.

Fortsat - forhåbentlig - god aften:-)

NB: Som vejmand ved du også, at selvom det er glat på vejene og meldt ud, så køre folk alligevel galt selvom det burde være ligegyldigt og indlysende at advare.

--
Steffen Dresler

Hele emnet:

RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak