leje af SJ tog (Generelt)
jeg udtrykker jeg mig ikke klart nok Hvis man læser den rapport som trafikministeriet udgav så påpegede man at der var mangel på siddepladser København Odense og man foreslog at så satte noget materiel ind der, så kunne man måske??? frigive noget plads til dem der skal til Esbjerg Struer Århus og stationerne nord for Århus, det ville efter min ringe mening være en hjælp for dem men ellers så sig til trafikministeriet det er en dårlig rapport de har lavet der er IR4 tog nok, men jeg syntes (glæder mig til de får elektrificeret vest og nord for Fredericia)
da de kunne forstærke trafikken til Sønderborg og Padborg, jeg ved godt at de ikke kan køre til Flensborg ,men det var da en hjælp et godt stykke af vejen og indtil der er flere to strøms togsæt, kan tyskerne hjælpe lidt det sidste stykke med deres Slesvig HOlstein ekspress. Men ellers må vi ud og stå på perronerne og tælle hvormange passagerer der er rundt omkring. men jeg mener det er hele tiden sån at hvis man hjælper et sted så piber resten af landet. Og jeg har sagt tidligere min familie kommer allesammen fra Jylland jeg er skam ikke sjællander 100%
Med venlig hilsen
Bemt Jensen