Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Militærtog i dag 12-11-2011, TJENSTLIGT INDHOLD!! (Jernbanen i dag)

af Fleizch, 14/11 2011, 10:39 (4764 dage siden) @ martin

Hej alle

Skal gerne indrømme at jeg ikke lige havde tænkt over den der med at det var militært og nok ikke skide
"need to know" information , den tager jeg på min kappe
Men når det så er sagt , så er der mange der allerede der har antaget at det var en TA der ville blive offentliggjort
Gu var det da ej , det ville have været en ca afgangstid fra Oksbøl , hvis det var nogen havde interesse i at tage nogle fotos , men den backfirede da godt nok for hårdt , så det må i meget undskylde , det var ikke i ond mening , skal ikke ske igen !!!
Desuden transporterer forsvaret sku da ikke granater i deres kampvogne under deres transporter , og de er i øvrigt også uden
Vigtige stumper der gør at de ikke kan skyde , ligesom alle andre feks geværer mangler bundstykker osv (har erfaring med fra min tid i forsvaret) , og umiddelbart ville jeg mene at man vil få meget mere ud af at gå efter kemikalietransporter , det er bare at kigge efter RID mærkerne på siden af vognene for at finde den der kan sige mest bang , ligesom det er med lastbiler som er frit tilgængelige
Så en militær transport ville da (i fredstid) være det mindst attraktive at gå efter som terrorrist da man må formode at det er masse ødelæggelse de går efter ...

Mvh Fleizch

Ps : denne post er ikke ment som en opskrift til terrorister !!!!

låst
3425 visninger

Hele emnet:

RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak