Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Militærtog i dag 12-11-2011, TJENSTLIGT INDHOLD!! (Jernbanen i dag)

af ViggoJR, 13/11 2011, 21:47 (4764 dage siden) @ Filip Gram

Men man må jo heller ikke gå over for rødt? Faktum er, at der indenfor train-spotting findes en kreds af temmelig hellige folk som af ukendte grunde (formentligt fordi de vil have toget for sig selv, når der skal tages billeder, jagtinstinkt?) forsøger at gøre alt hvad der står I deres magt for at holde alting for dem selv. Det gør det fuldstændig umuligt at være nybegynder og have interessen, for man render panden imod muren gang på gang på gang, fordi nogen folk enten sætter en meget stor ære I deres arbejde (her på forummet kan man i øvrigt lække informationerne under falskt navn, hvis man virkelig tror der kommer nogen efter een fordi man røber en TA) eller fordi de vil holde det hemmeligt for egen vindings skyld. Jeg tror efterhånden mest på det sidste.
Hver gang det bliver diskuteret får man alverdens dårlige undskyldninger for at det skal være så skideumuligt at få fat i køreplaner. Først er det fordi "man har da virkeligt andet at se til end at lække køreplaner engang imellem for at gøre en hulens masse folk glade, det kræver jo uendelige mængder tid lige at slå det op engang imellem, når man alligevel kigger for sig selv", dernæst så er det fordi det er hemmeligt. Hvad er næste undskyldning?
Jeg beklager hvis indlægget har fået en lidt fjendtlig karakter, det er ingenlunde meningen, jeg er bare febrilsk træt af unødigt hemmelighedskræmmeri og egoisteri.

Mvh.
Nybegynderen

låst
3553 visninger

Hele emnet:

RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak