Overposede signaler ved Dybbølsbro (Jernbanen i dag)
Interessant at der stadig er lys i. På fjernbanen er de helt slukkede når man overgår til ETCS. Nogle der kan forklare nærmere hvordan det fungerer?
Jeg har tænkt det samme. tager man en tur til Køge fx er ALT slukket. men på S-banen poser man åbenbart bare over.
Efter forrige CBTC-ibrugtagning diskuterede vi nøjagtig det samme.
Hvis tiden er presset - der skal ske rigtig mange aktiviteter - er det vel forståeligt at man ikke når rundt og slukke overalt. Det kræver jo også nogle folk.
Spændingen tages alligevel som noget af det første når anlæget pilles ned så i går var det blandt det mindst vigtige.
--
... og i øvrigt mener jeg at al skifte mellem transportmidler bør være hurtigt, kort, i læ, niveau-delt og tørt, såvel for fritgående som for hjulunderstøttede (med barnevogn, kørestol eller rollator) rejsende.