matriel flytning (Generelt)
Hej Jesper Frichs
Det er meningen alt tilbageværende materiel skal bruges i Høng, både Triangel,Sm,Ardelt og Ytog.
Jeg ved ikke helt hvor du har din jernbane viden fra men på flere punkter stemmer den ikke helt overens med min.
1, hvad er det for en triangel de skulle have i forvejen oppe i Høng.
2, VNJ M2 er istandsat og synet dog uden køretilladelse fordi den kun må køre på skælskørbanen og denne ikke eksisterer mere, men så snart der er lavet overensstemmelses erklæring på Høng Gørlev er den kampklar.
3,VNJ M2 har en continal motor Bm 100 benzin og M12 har ikke nogen motor da den ikke var noget hver men ja den var en 8 cyl Frichs.
4,Sidst jeg snakkede med Erik Kletus som mig bekendt er materiel ansvarlig i Nordsjælland havde M4 (hvis vi er enige om LNJ M4) en motor magen til den vi har i vores M2.
5,Snakken gik faktisk på det omvendte nemlig det var os der skulle låne M4 og ikke omvendt mod vi lavede de ting der skulle udbedres på den og at den skulle stå indendørs fordi nordsjælland ikke har planer om et triangel tog inden for en kort årrække.
6,Det kommer aldrig på tale at bytte VNJ M4 væk for noget som helst men hvis Nordsjælland gerne vil af med S50 (hvad jeg har svært ved at tro) modtager vi gerne en officel henvendelse fra materielansvarlig til materielansvarlig.
Dette indlæg må bestemt ikke betragtes negativt men hold da op hvor er her mange selvopfundende rygter hvilket det her er et meget godt eksempel på.
Jeg har efterhånden oplevet flere gange når vi har gået nede i skælskør og rydtet op at der er kommet foto freaks og gået rundt uden at henvende sig, kom dog over og giv jer til kende, vi er faktisk ret flinke, byder gerne på kaffe og svarre på selv de mest utrolige spøgsmål efter bedste evne.
Mvh Martin (Før ssb nu Vsvt)