SJS - Det Sjællandske Jernbaneselskab
Åben spidsgavlet godsvogn. Håndbremse.
Længde:
7,18 m.
Akselafstand:
3,96 m.
Taravægt:
Antal:
30 stk.
Tegning | Nr | Fabrikat | År | Noter |
401 | Lauenstein | 1862 | Akselafstand 3,66 m. Omlitreret 1870 til SJS Ka 902. | |
402 | Lauenstein | 1862 | Akselafstand 3,66 m. Omlitreret 1870 til SJS Ka 904. | |
403 | Lauenstein | 1862 | Akselafstand 3,66 m. Omlitreret 1870 til SJS Ka 906. | |
404 | Lauenstein | 1862 | Akselafstand 3,66 m. Omlitreret 1870 til SJS Ka 908. | |
405 | Lauenstein | 1862 | Akselafstand 3,66 m. Omlitreret 1870 til SJS Ka 910. | |
421 | Lauenstein | 1863 | Omlitreret 1870 til SJS Ka 912. | |
422 | Lauenstein | 1863 | Omlitreret 1870 til SJS Ka 914. | |
423 | Lauenstein | 1863 | Omlitreret 1870 til SJS Ka 916. | |
424 | Lauenstein | 1863 | Omlitreret 1870 til SJS Ka 918. | |
425 | Lauenstein | 1863 | Omlitreret 1870 til SJS Ka 920. | |
426 | Lauenstein | 1863 | Omlitreret 1870 til SJS Ka 922. | |
427 | Lauenstein | 1863 | Omlitreret 1870 til SJS Ka 924. | |
428 | Lauenstein | 1863 | Omlitreret 1870 til SJS Ka 926. | |
429 | Lauenstein | 1863 | Omlitreret 1870 til SJS Ka 928. | |
430 | Lauenstein | 1863 | Omlitreret 1870 til SJS Ka 930. | |
436 | Lauenstein | 1864 | Omlitreret 1870 til SJS Ka 932. | |
437 | Lauenstein | 1864 | Omlitreret 1870 til SJS Ka 934. | |
438 | Lauenstein | 1864 | Omlitreret 1870 til SJS Ka 936. | |
439 | Lauenstein | 1864 | Omlitreret 1870 til SJS Ka 938. | |
440 | Lauenstein | 1864 | Omlitreret 1870 til SJS Ka 940. | |
441 | Lauenstein | 1864 | Omlitreret 1870 til SJS Ka 942. | |
442 | Lauenstein | 1864 | Omlitreret 1870 til SJS Ka 944. | |
443 | Lauenstein | 1864 | Omlitreret 1870 til SJS Ka 946. | |
444 | Lauenstein | 1864 | Omlitreret 1870 til SJS Ka 948. | |
445 | Lauenstein | 1864 | Omlitreret 1870 til SJS Ka 950. | |
446 | Lauenstein | 1864 | Omlitreret 1870 til SJS Ka 952. | |
447 | Lauenstein | 1864 | Omlitreret 1870 til SJS Ka 954. | |
448 | Lauenstein | 1864 | Omlitreret 1870 til SJS Ka 956. | |
449 | Lauenstein | 1864 | Omlitreret 1870 til SJS Ka 958. | |
450 | Lauenstein | 1864 | Omlitreret 1870 til SJS Ka 960. |
Ingeniøren
19.000 rejsekort-standere skrottes: Arvtager kan koste en kvart milliard
Den europæiske bilindustri er i krise: Sådan bliver danske virksomheder ramt
Direkte togrute truet af lukning: »Det vil hægte hele landsdelen af«
Uppercut til Vestjylland: DSB dumper direkte rute til København
Bezos jagter Musk i rummet med kæmpe-raket: Det handler om fremtidens internet
Jernbanelinks
Arkivet for jernbaner
Danmarks Jernbanemuseum
Dansk Jernbane Klub
Danske veterantogsoperatører
Det fyenske sidespor
Erik Juul-Pedersen
Erik V. Pedersen
Eyolfs jernbanebilder
Hedelands Veteranbane
Industribaner i Danmark
Jernbanearkivalier
Jernbanekilder
Mortens Jernbanefotos
Mosebanen
Nordisk Jernbane-Klub
Nordjyllands jernbaner
Nordsjællands Veterantog
Ole Dinesens jernbanebilleder
Simontog.dk
Skovbo Jernbane-Arkiv
Stücklers blog
Syd Fyenske Veteranjernbane
Sydjyllands Veterantog
Thomas Boberg Nielsen
Tog-billeder.dk
Vestsjællands Veterantog
Veterantog Vest
Danmarks Jernbanemuseum
Dansk Jernbane Klub
Danske veterantogsoperatører
Det fyenske sidespor
Erik Juul-Pedersen
Erik V. Pedersen
Eyolfs jernbanebilder
Hedelands Veteranbane
Industribaner i Danmark
Jernbanearkivalier
Jernbanekilder
Mortens Jernbanefotos
Mosebanen
Nordisk Jernbane-Klub
Nordjyllands jernbaner
Nordsjællands Veterantog
Ole Dinesens jernbanebilleder
Simontog.dk
Skovbo Jernbane-Arkiv
Stücklers blog
Syd Fyenske Veteranjernbane
Sydjyllands Veterantog
Thomas Boberg Nielsen
Tog-billeder.dk
Vestsjællands Veterantog
Veterantog Vest