H&S lok
H&S lok blev bygget af Jung i 1914. Byggenummer 2097.
785 mm B-koblet damplokomotiv leveret til Hoffmann & Sønner. Heusinger styring. Kedeltryk 12 atm. Tjenestevægt 8,8 tons.
1914: Muligvis mergelkørsel Mergelkørsel fra Ulbjerg Mergelleje for Ulbjerg og Omegns Mergelselskab for Hoffmann & Sønner.
1915-20: Mergelkørsel fra Vester Tørslev Mergelleje for Ommer Sysses Mergelselskab for Hoffmann & Sønner.
1921: Anlæg af Midtsjællandsbanen ved Ringsted 1921 og udvidelse af Ringsted Station for Hoffmann & Sønner.
1924: Ukendt sikkert jernbaneanlæg ved Vigerslev for Hoffmann & Sønner.
1926: Ukendt arbejde i Esbjerg for Hoffmann & Sønner.
1927: Ukendt anlæg ved Vejle for Hoffmann & Sønner.
1928-29: Anlæg af Tjæreborg - Darumdiget for Stürup & Prosch Jensen.
1930: Ukendt arbejde for Højgård & Schultz.
1931: Ukendt sikkert afvandingsarbejde ved Højer for Stürup & Prosch Jensen.
1933: Anlæg af Storstrømsbroen ved Gåbense for Carl Jensen.
1933-34: Anlæg af Storstrømsbroen ved Orehoved for Carl Jensen.
1935-37: Anlæg af Storstrømsbroen ved Nr. Vedby og Gyldenbjerg for Carl Jensen.
1937-38: Anlæg af Næstved Havn & Kanal for Carl Jensen.
1938: Vejanlæg ved Ølby Lyng, Køge. Udlånt til Carlsen.
1941: Overjords- og brunkulskørsel i Viumkrog Kulleje for Carl Jensen og Carl Nielsen.
1942-45: Overjords- og brunkulskørsel i leje181 c, Statens gamle Brunkulsleje i Troldhede for Carl Jensen og Carl Nielsen.
1945-49: Overjords- og brunkulskørsel ved Fiskbæk Briketfabrik. Udlånt af Carl Jensen
Link til Arnold Jung Lokomotivfabrik GmbH, Jungenthal, Kirchen an der Sieg, Tyskland