Det Jysk Fyenske Jernbaneselskab - vogne 1862 - 1883
3 kupeer. 2. kl. salon. 2 wc. Bremsekupe med skruebremse. 8 pladser på 2. kl. 20 pladser på 3. kl.

Længde:
8,55 m.

Akselafstand:
3,96 m.

Taravægt:

Antal:
12 stk.

Tegning | Litra | Fabrikat | År | Noter |
![]() | M 26 | Scandia | 1874 | Omlitreret 1883 til DSB/JF MC 681. |
![]() | M 27 | Scandia | 1874 | Omlitreret 1883 til DSB/JF MC 682. |
![]() | M 28 | Scandia | 1874 | Omlitreret 1883 til DSB/JF MC 683. |
![]() | M 29 | Scandia | 1874 | Omlitreret 1883 til DSB/JF MC 684. |
![]() | M 30 | Scandia | 1874 | Omlitreret 1883 til DSB/JF MC 685. |
![]() | M 31 | Scandia | 1874 | Omlitreret 1883 til DSB/JF MC 686. |
![]() | M 32 | Scandia | 1874 | Omlitreret 1883 til DSB/JF MC 687. |
![]() | M 33 | Scandia | 1874 | Omlitreret 1883 til DSB/JF MC 688. |
![]() | M 34 | Scandia | 1874 | Omlitreret 1883 til DSB/JF MC 689. |
![]() | M 35 | Scandia | 1874 | Omlitreret 1883 til DSB/JF MC 690. |
![]() | M 36 | Scandia | 1874 | Omlitreret 1883 til DSB/JF MC 691. |
![]() | M 37 | Scandia | 1874 | Omlitreret 1883 til DSB/JF MC 692. |
Danske privatbaner
Læs historien om:
Viking Rail ApS
Viking Rail ApS
Ingeniøren
Synspunkt: Danske Regioner: Den kollektive trafik skal ikke siloopdeles
Banal fejl sendte tog på kollisionskurs: Spøgelsestog plager lokal jernbane
Kun råd til trafikale discountløsninger på Lynetteholm: »Det hænger ikke sammen«
Om 20 år kan du køre Metro til Lynetteholm: Her er Københavns nye linje
Fejlene er fundet: Derfor lammede it-opdatering Sjællands togtrafik