Det Jysk Fyenske Jernbaneselskab - vogne 1862 - 1883

Åben højsidet godsvogn.

Længde:
7,63 m.
Akselafstand:
3,81 m.
Taravægt:
 
Antal:
30 stk.

Tegning Litra Fabrikat År Noter
JFJ 1K 1Wagenbau1867Omlitreret 1883 til DSB/JF K 6301.
JFJ 2K 2Wagenbau1867Omlitreret 1883 til DSB/JF K 6302.
JFJ 3K 3Wagenbau1867Omlitreret 1883 til DSB/JF K 6303.
JFJ 4K 4Wagenbau1867Omlitreret 1883 til DSB/JF K 6304.
JFJ 5K 5Wagenbau1867Højtsiddende bremsehus. Omlitreret 1883 til DSB/JF K 6305.
JFJ 6K 6Wagenbau1867Omlitreret 1883 til DSB/JF K 6306.
JFJ 7K 7Wagenbau1867Omlitreret 1883 til DSB/JF K 6307.
JFJ 8K 8Wagenbau1867Omlitreret 1883 til DSB/JF K 6308.
JFJ 9K 9Wagenbau1867Omlitreret 1883 til DSB/JF K 6309.
JFJ 10K 10Wagenbau1867Højtsiddende bremsehus. Omlitreret 1883 til DSB/JF K 6310.
JFJ 11K 11Wagenbau1867Omlitreret 1883 til DSB/JF K 6311.
JFJ 12K 12Wagenbau1867Omlitreret 1883 til DSB/JF K 6312.
JFJ 13K 13Wagenbau1867Omlitreret 1883 til DSB/JF K 6313.
JFJ 14K 14Wagenbau1867Omlitreret 1883 til DSB/JF K 6314.
JFJ 15K 15Wagenbau1867Højtsiddende bremsehus. Omlitreret 1883 til DSB/JF K 6315.
JFJ 16K 16Wagenbau1867Omlitreret 1883 til DSB/JF K 6316.
JFJ 17K 17Wagenbau1867Omlitreret 1883 til DSB/JF K 6317.
JFJ 18K 18Wagenbau1867Omlitreret 1883 til DSB/JF K 6318.
JFJ 19K 19Wagenbau1867Omlitreret 1883 til DSB/JF K 6319.
JFJ 20K 20Wagenbau1867Højtsiddende bremsehus.Omlitreret 1883 til DSB/JF K 6320.
JFJ 21K 21Wagenbau1867Omlitreret 1883 til DSB/JF K 6321.
JFJ 22K 22Wagenbau1867Omlitreret 1883 til DSB/JF K 6322.
JFJ 23K 23Wagenbau1867Omlitreret 1883 til DSB/JF K 6323.
JFJ 24K 24Wagenbau1867Omlitreret 1883 til DSB/JF K 6324.
JFJ 25K 25Wagenbau1867Højtsiddende bremsehus. Omlitreret 1883 til DSB/JF K 6325.
JFJ 26K 26Wagenbau1867Omlitreret 1883 til DSB/JF K 6326.
JFJ 27K 27Wagenbau1867Omlitreret 1883 til DSB/JF K 6327.
JFJ 28K 28Wagenbau1867Omlitreret 1883 til DSB/JF K 6328.
JFJ 29K 29Wagenbau1867Omlitreret 1883 til DSB/JF K 6329.
JFJ 30K 30Wagenbau1867Højtsiddende bremsehus. Omlitreret 1883 til DSB/JF K 6330.

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak