090655 S
091259 forfald som ændres til
090662 forfald
110661 køres særtog 5562 til Herning
120662 og 130661 i Herning
140661 ukendt men givetvis b.u. i ukendt tog
150661-020761 skiftevis rep udvask og utj i Aarhus
030761 spules og kul aflæsses
040761 til Cvk At
050761-240861 Cvk til L rep
250861 prøvetog 5915-5916
260861-290162 kold i Aarhus
300162 hensættes lokalt
090662 forfald forlænges til
091262 som forlænges til 090663
060663 hensættes officielt urep ikke udtørret
090663 forfald med 8 år
Specielt er, at loko aldrig kom ud at køre igen efter L reparation
151161 meddeles at loko forventes bevaret.
Loko har fyrkassekarakter 1 og kedelkarakter 1 hvorfor det beholdes som Beredskabsloko.
Loko var meget nedslidte efter brugen i skinneslibetoget.
170464 udtørret.
Pr 300464 og 310764 henstår det i Cvk.
Pr 300964 og 301164 henstår det i prøveremisen.
080968 udtørret
231068 foreslås udrangeret
221268 udrangeret jfr M11837/68
240269 tender tilbageholdes
250369 udbydes til salg
190569 solgt J Løgstrup
010770 betalt og ophugges i FH
Tender til sneplov 112
Som barn har jeg selv leget på det da det holdt som belastningsprøve på blindspor i sandvold ved Halls Sti på Aarhus H
Spørgsmål til forum
Hvornår blev det konkret placeret der? Mener selv i 1965
Hvorfor der? Der var rigelig plads på selve prøveremisen på det tidspunkt og prøve af ardelt traktorer foregik dertil.
Hvorfor placeret på Aarhus H når generaldirektøren allerede i 1955 ønskede gamle og hensatte loko fjernet så de ikke skæmmede ind og udkørslen til Aarhus H.
Hvornår og hvorfor blev det opmalet? Har set og hørt mange udlægninger bl a for beskæftigelse og nu den stod på stationen skulle den fremstod flot. Men aldrig set noget på tryk.
Hvis nogen er i besiddelse af fotos af loko enten i drift eller hensat inde eller ude på mdt Ar eller prøveremisen er jeg meget interesseret.
Næste gang tager vi et par E maskiner
Bjarne
A