Det er ikke nødvendigt at annullere nogen ledning - i øvrigt er der 19 korer, altså ledninger i hvert MO-kabel. Det var vel alt rigeligt i første omgang at ændre vognens litrabetegnelse og ved en senere revision kunne man så fjerne kabeldåser og kabler.
De 10 Bno-vogne, 785-794, som blev leveret i 1974-75, var født med A og B styreledninger til brug i Frederikssundsbanens MO-tog. MO driften på denne bane ophørte jo i 1978, men først i 1984-85 blev de omlitreret til Bn, altså efter at MO-driften helt var ophørt på Lille-Nord. Alligevel kørte de videre med MO styreledninger og først engang i 1990`erne, hvor de endnu engang blev omlitreret, nu til Bn-o, blev disse styreledninger og kabeldåser fjernet.
Egentlig er det lidt rodet med det ekstra o i litrabetegnelsen på styreledningsvogne til MO. Det normale var jo Cll, Bhl, ABhl og Bghl, men de 10 nye vogne til Fr.sundsbanen, kom til at hedde Bno, nu var det lige pludselig bogstavet o og ikke l som indikerede at vognene var til brug i MO-styreledningstog. Senere, altså i halvfemserne fik o jo en helt anden betydning.
Venlig hilsen
Jens Møller