Avatar

Martin Peyraths billeder - part fire

af Tommy Nilsson ⌂, Ringsted, 7/7 2012, 21:33 (4520 dage siden)

Tak for svar vedr. part 3. Jeg er nu igennem de sort/hvide billeder men der er heldigvis stadig en masse farvebilleder tilbage. Hvem kan hjælpe med at stedfæste følgende billeder?

[image]
Billede 1.
DSB D 826 i 1979.

[image]
Billede 2.
DSB MO 1822 i 1977.

[image]
Billede 3.
DSB MO 1878 i 1977.

[image]
Billede 4.
DSB MO 1959 på Tønderbanen i 1978.

[image]
Billede 5.
DSB MR 4017 i Sønderjylland i 1979.

[image]
Billede 6.
DSB MZ 1410 i 1977.

Avatar

Martin Peyraths billeder - part fire - billede 2

af Jørgen Schwartz, Tranbjerg J, 7/7 2012, 22:24 (4520 dage siden) @ Tommy Nilsson

[image]
Billede 2.
DSB MO 1822 i 1977.

Indkørsel til Skive fra Struer siden. Glyngørebanen til højre.

Mvh Jørgen

Avatar

Martin Peyraths billeder - part fire - billede 6

af Jørgen Schwartz, Tranbjerg J, 7/7 2012, 22:27 (4520 dage siden) @ Tommy Nilsson

[image]
Billede 6.
DSB MZ 1410 i 1977.

Gelsted

Mvh Jørgen

Avatar

Martin Peyraths billeder - part fire - billede 4

af Jørgen Schwartz, Tranbjerg J, 7/7 2012, 22:35 (4520 dage siden) @ Tommy Nilsson

[image]
Billede 4.
DSB MO 1959 på Tønderbanen i 1978.

Gredstedbro. Samme tog (uden det krydsende tog) afbilledet på billede 1 i part 2.

Mvh Jørgen

Avatar

Martin Peyraths billeder - part fire

af Jørgen Schwartz, Tranbjerg J, 7/7 2012, 22:37 (4520 dage siden) @ Tommy Nilsson

[image]

Billede 5.
DSB MR 4017 i Sønderjylland i 1979.

Kliplev

Mvh Jørgen

Martin Peyraths billeder - part fire billede 3

af Holger Cordtz, 7/7 2012, 22:51 (4520 dage siden) @ Tommy Nilsson


[image]
Billede 3.
DSB MO 1878 i 1977.

Billede 3 må være Nørre Aaby

Mvh
Holger Cordtz

Billige jernbane T-shirts

Veterantog kalender
Nymølle Skærvefabrik A/S
Nymølle Skærvefabrik A/S

Læs historien om Europas største gravemaskine, 23 hjemmebyggede lokomotiver, 20 kilometer smalspor, en tunnel under Roskilde landevej, Rockwool fabrikken og meget andet godt i denne artikel om Nymølle Skærvefabrik A/S.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak