I de sidste dage
Dengang i 60-erne var vi nogen der altid havde travlt i de sidste dage af marts. Her er vi i 1967:
Godt at jeg nåede det, omend kvaliteten ikke er i top
God søndag
Bo
Dengang i 60-erne var vi nogen der altid havde travlt i de sidste dage af marts. Her er vi i 1967:
Godt at jeg nåede det, omend kvaliteten ikke er i top
God søndag
Bo
Men hvor?
Men hvor?
HOJ.
Undskyld, det var ikke meningen at man skulle gætte!
Billede 1: vest for Husodde, på vej mod broen over Nørrestrand
Billede 2: Haldrup, set fra den daværende skæring med Horsens-Oddervejen
Billede 3: Torupvolde med fhv. stationsbygning, set mod N
Billede 4: Toftumvejen set mod Søvind. Der er ikke nogen rigtig sø, vandet skyldes tøbruddet !
Skinnebussen er Sm 411, for en sjælden gangs skyld med Sp 422 bagpå.
venlig hilsen
Bo
Skinnebussen er Sm 411, for en sjælden gangs skyld med Sp 422 bagpå.
Sp 422 var den eneste lange bivogn ved Horsensbanerne, her hængt efter Sm 410:
HOJ Sm 410 - Sp 422 i Søvind 30.06.1964 (nm).
I marts 1967 var jeg i gang med værnepligten i Karup. Mit billede fra 1964 har været vist i det andet forum med en lille forklaring om, hvordan det så gik til.
M.v.h.
Niels
Spørg Fagfolket: Hvad er formålet med de V-formede skinner på den gamle lillebæltsbro?
Se billederne af utætheder og rust: Knippelsbro mistænkt for skjulte skader
Overvågning afslører: Skandaletog har kørt med løs container over det halve Fyn
Trods flere tilsyn og skærpede regler: Løse containere skøjter stadig rundt ved Storebælt
Spørg Fagfolket: Hvorfor er gelænder og lamper jordet på togstationerne?