To historiske platforme, tosset og spild af tid for alle!

af Steffen Dresler, 30/6 2012, 16:19 (4527 dage siden)

To historiske platforme, tosset og spild af tid for alle!

Nu har vi fået en side med jernbanehistorie, denne side her og det er vel for at den skal bruges? Men der er stadig en Jernbanehistorie" på det oprindelige forum1.
Det er da spild af tid, brugernes tålmodighed og evner, serverplads og muligvis også penge, med mindre der er reklamepenge at hente for hit på flere servere, men det er mig uvedkommende. Og om det også var for at ”skaffe ro” på forum1 kan også være. Men siden hér kom op ad stå og ind til nu 120 tilmeldte, der ved dette tilkendegiver, at de er interesserede i at benytte dette tilbud og gør det.
Da siden kom, besluttede webmaster (hans sider suverænt), at bibeholde emnet ”Jernbanehistorie” på det oprindelige forum.
Hvad der ligger til grund for denne beslutning ved jeg ikke. Men set herfra – og en del af de tilmeldte på forum 2 hér – er det med et pænt ord mindre hensigtsmæssigt (bemærk, udtrykket, dækker et meget, meget stort spektre). Elleres er der vel ikke grund til at dele forum 1 ind i kategorier, når der er sammenfald med forum 2 på det historiske?
Jeg ved at flere ”historiske emner” på forum 1 nu ikke har fået de svar der måske forventes at få eller den debat/omtale meningen var. Hvorfor, fordi læserne på forum 2 ikke gider surfe på begge sider, og det samme gælder vel også de faste skribenter på forum 1. De er dog heldigere stillede, da de kun skal se et sted.
Jamen det er webmasters side og han bestemmer. Ja, men derfor behøver beslutningen da ikke at være den rigtigste, vel?
Altså kære webmaster?

Mvh

Steff

NB: Bare lige lidt statistik. Der er langt større aktivitet på forum2 end der er på MJ- og de svenske sider TILSAMMEN!


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

  • To historiske platforme, tosset og spild af tid for alle! - Steffen Dresler, 30/6 2012, 16:19 [*]

Jernbanebøger

IC4 - Et studie i en skandale

IC4 - Et studie i en skandale. Pris 290 kr.

Læs mere
160 hk dieselrangertraktorer med Ardelt-gear
160 hk dieselrangertraktorer med Ardelt-gear

Her er to artikler fra DSB´s blad Vingehjulet om erfaringerne med de - dengang - helt nye rangertraktorer fra Ardelt-Werke i Vesttyskland. Artiklerne er skrevet af afdelingsingeniør i Maskinafdelingen K. Lykke Holm.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak