Kjøbenhavns Frihavns-Aktieselskab (KFA, +2 fotos)
Lokomotivet bærer KFAs skorstensbånd og er tydeligt mærket KFA Nr. 2. Godsvognens nummer røber, at det er DSB QB 3495, og færgen er identificeret som H/F KJØBENHAVN, der beseljede Frihavnen-Malmö 1895 - 1923.Interessant, at et KFA-lokomotiv står for færgerangeringen; billeder herfra har oftest vist et DSB-lokomotiv, som f.eks. dette:
Mon det ikke det kan skyldes, at Østerbro station og dermed vel også DSB's derværende maskindepotet ikke åbnede før 1897, så KFA har udført færgerangeringen for DSB fra 1895 til 1897? Det har været både dyrt og besværligt, hvis DSB har skullet sende en rangermaskine fra banegården ved Sankt Jørgens Sø via Nørrebro og Svanemøllen ad Frihavnsbanen til Frihavnsstationen, blot for en smule færgerangering.