Det meste af det jeg skrev gik tabt i tågerne. Men prøver igen: Det drejer sig om 60'erne, og vi forestiller os at man er lokofører og starter i Klampenborg (godstog så vi kører igennem). Her har vi PU og U med 3 lamper, som i dag. Sidste AM før vinge I signalet Hellerup mener jeg stadig for signalerede vingesignalet. Men vi skal ind i Hellerup, så øverste vinge grøn , nederste gul. Ind Hellerup i højre midterste spor, og her mødes så et TU, af de rigtig gamle 1911'ere, stor plade, og små lamper. Der bliver grøn TU, og næste signal er et U, med 2 lamper, af den slags der enten har fast grønt = næste signal er rødt, eller grønt blink = næste AM er grønt. Eller fast grønt = rødt længere fremme.(det system der er mellem Holte og Hillerød i dag). Forbi U signal, næste AM er en blok der er lavet engang, så der er to blokke mellem Hellerup og Lersøen. Næste signal er I signal Lersøen med forgrening, Vi tar ligeud. Næste signal er U signal, typen der kun kan vise rødt eller fastgrønt. Et gult F under signalet siger at vi nu møder fremskudt signal før næste AM. Næste AM 's fremskudte signal stod dengang lige hvor perronen sluttede Nørrebro. Så kommer vi på et tidspunkt til Flintholm hvor der er tre fremskudte signaler ved siden af hinanden og tre I og U (eller?) signaler. Vi skal mod Vigerslev og Hvidovre, og vi møder nu først fremskudt signal (mener det tre-lampers) mod et I signal ved afgreningen mod Hvidovre. Og herfra er vi så med 3 lampers signaler .- Der jeg vil hen med dette er, at en lokofører lige skal vide, at han faktisk kører gennem hele 7 forskellige signal systemer på vejen. AM-vinge-TU-U blink, I , U uden blink, fremskudte, og igen med 3 lamper.- I dag er vi nede på 3.