Citat fra: mgameing123 Dato 20/01-25, 09:31Citat fra: larsht Dato 17/01-25, 21:27Citat fra: mgameing123 Dato 17/01-25, 05:32Citat fra: larsht Dato 16/01-25, 23:14Citat fra: mgameing123 Dato 16/01-25, 05:57Citat fra: larsht Dato 15/01-25, 21:45Citat fra: mgameing123 Dato 15/01-25, 15:57Citat fra: ivar Dato 14/01-25, 23:37Citat fra: mgameing123 Dato 14/01-25, 21:49Undskyld. Fortjener jeg ikke en tilstrækkelig busforbindelse der sikre jeg kan kom i skole og fritidsaktiviteter?Til og fra skole - ja, og det bliver vel stort set imødekommet overalt. Resten må du tale med dem om, som har ansvaret for hvor, du har din bopæl.Jeg er personligt svært tilfreds med, at jeg endelig er sluppet for at se på to lokalruter, der trillede rundt uden passagerer midt på dagen. Middag på en hverdag er også sjovt nok når er færrest passager i offentlig transport. Den rute der betjener min by kører kun fyldt om morgenen, eftermiddagen og fredag og lørdag aften. Alle andre tidspunkter kan det godt variere. Mange afgange køre med omkring 2 - 8 kunder også er der enkelte der kan godt køre med 15 kunder. Men jeg synes også det er meget vigtigt at forstå at det er stadig vigtigt for os der bor ud i landsdistrikterne kan stadig have adgang til tilstrækkelig kollektiv trafik uanset om der er kunder nok eller ej. Måske har man ikke lige brug for så mange afgange med det skal stadig være mulig at kom ind til byen tidligt om morgen, formiddag, eftermiddag, aften og sen aften.....og så forstår folk ikke hvor der er indført Flextrafik i så mange kommuner.......Du ved godt det faktisk at tilskuddet pr. passager i FlexTrafik er MEGET højere end en tom bus.Det er fordi det er forholdsvist svært at beregne pris per passager i en TOM bus (prøv selv at dividere med nul) Ok nu må du hold op. Det er ikke fordi der rent faktisk køre fuldstændig tomme busser ud på landet. Der er altid passager på busserne men ikke mange. Du nævnte selv tom bus - se selv ovenforNår jeg siger tom bus så mener jeg "tur med lav antal kunder".
Citat fra: larsht Dato 17/01-25, 21:27Citat fra: mgameing123 Dato 17/01-25, 05:32Citat fra: larsht Dato 16/01-25, 23:14Citat fra: mgameing123 Dato 16/01-25, 05:57Citat fra: larsht Dato 15/01-25, 21:45Citat fra: mgameing123 Dato 15/01-25, 15:57Citat fra: ivar Dato 14/01-25, 23:37Citat fra: mgameing123 Dato 14/01-25, 21:49Undskyld. Fortjener jeg ikke en tilstrækkelig busforbindelse der sikre jeg kan kom i skole og fritidsaktiviteter?Til og fra skole - ja, og det bliver vel stort set imødekommet overalt. Resten må du tale med dem om, som har ansvaret for hvor, du har din bopæl.Jeg er personligt svært tilfreds med, at jeg endelig er sluppet for at se på to lokalruter, der trillede rundt uden passagerer midt på dagen. Middag på en hverdag er også sjovt nok når er færrest passager i offentlig transport. Den rute der betjener min by kører kun fyldt om morgenen, eftermiddagen og fredag og lørdag aften. Alle andre tidspunkter kan det godt variere. Mange afgange køre med omkring 2 - 8 kunder også er der enkelte der kan godt køre med 15 kunder. Men jeg synes også det er meget vigtigt at forstå at det er stadig vigtigt for os der bor ud i landsdistrikterne kan stadig have adgang til tilstrækkelig kollektiv trafik uanset om der er kunder nok eller ej. Måske har man ikke lige brug for så mange afgange med det skal stadig være mulig at kom ind til byen tidligt om morgen, formiddag, eftermiddag, aften og sen aften.....og så forstår folk ikke hvor der er indført Flextrafik i så mange kommuner.......Du ved godt det faktisk at tilskuddet pr. passager i FlexTrafik er MEGET højere end en tom bus.Det er fordi det er forholdsvist svært at beregne pris per passager i en TOM bus (prøv selv at dividere med nul) Ok nu må du hold op. Det er ikke fordi der rent faktisk køre fuldstændig tomme busser ud på landet. Der er altid passager på busserne men ikke mange. Du nævnte selv tom bus - se selv ovenfor
Citat fra: mgameing123 Dato 17/01-25, 05:32Citat fra: larsht Dato 16/01-25, 23:14Citat fra: mgameing123 Dato 16/01-25, 05:57Citat fra: larsht Dato 15/01-25, 21:45Citat fra: mgameing123 Dato 15/01-25, 15:57Citat fra: ivar Dato 14/01-25, 23:37Citat fra: mgameing123 Dato 14/01-25, 21:49Undskyld. Fortjener jeg ikke en tilstrækkelig busforbindelse der sikre jeg kan kom i skole og fritidsaktiviteter?Til og fra skole - ja, og det bliver vel stort set imødekommet overalt. Resten må du tale med dem om, som har ansvaret for hvor, du har din bopæl.Jeg er personligt svært tilfreds med, at jeg endelig er sluppet for at se på to lokalruter, der trillede rundt uden passagerer midt på dagen. Middag på en hverdag er også sjovt nok når er færrest passager i offentlig transport. Den rute der betjener min by kører kun fyldt om morgenen, eftermiddagen og fredag og lørdag aften. Alle andre tidspunkter kan det godt variere. Mange afgange køre med omkring 2 - 8 kunder også er der enkelte der kan godt køre med 15 kunder. Men jeg synes også det er meget vigtigt at forstå at det er stadig vigtigt for os der bor ud i landsdistrikterne kan stadig have adgang til tilstrækkelig kollektiv trafik uanset om der er kunder nok eller ej. Måske har man ikke lige brug for så mange afgange med det skal stadig være mulig at kom ind til byen tidligt om morgen, formiddag, eftermiddag, aften og sen aften.....og så forstår folk ikke hvor der er indført Flextrafik i så mange kommuner.......Du ved godt det faktisk at tilskuddet pr. passager i FlexTrafik er MEGET højere end en tom bus.Det er fordi det er forholdsvist svært at beregne pris per passager i en TOM bus (prøv selv at dividere med nul) Ok nu må du hold op. Det er ikke fordi der rent faktisk køre fuldstændig tomme busser ud på landet. Der er altid passager på busserne men ikke mange.
Citat fra: larsht Dato 16/01-25, 23:14Citat fra: mgameing123 Dato 16/01-25, 05:57Citat fra: larsht Dato 15/01-25, 21:45Citat fra: mgameing123 Dato 15/01-25, 15:57Citat fra: ivar Dato 14/01-25, 23:37Citat fra: mgameing123 Dato 14/01-25, 21:49Undskyld. Fortjener jeg ikke en tilstrækkelig busforbindelse der sikre jeg kan kom i skole og fritidsaktiviteter?Til og fra skole - ja, og det bliver vel stort set imødekommet overalt. Resten må du tale med dem om, som har ansvaret for hvor, du har din bopæl.Jeg er personligt svært tilfreds med, at jeg endelig er sluppet for at se på to lokalruter, der trillede rundt uden passagerer midt på dagen. Middag på en hverdag er også sjovt nok når er færrest passager i offentlig transport. Den rute der betjener min by kører kun fyldt om morgenen, eftermiddagen og fredag og lørdag aften. Alle andre tidspunkter kan det godt variere. Mange afgange køre med omkring 2 - 8 kunder også er der enkelte der kan godt køre med 15 kunder. Men jeg synes også det er meget vigtigt at forstå at det er stadig vigtigt for os der bor ud i landsdistrikterne kan stadig have adgang til tilstrækkelig kollektiv trafik uanset om der er kunder nok eller ej. Måske har man ikke lige brug for så mange afgange med det skal stadig være mulig at kom ind til byen tidligt om morgen, formiddag, eftermiddag, aften og sen aften.....og så forstår folk ikke hvor der er indført Flextrafik i så mange kommuner.......Du ved godt det faktisk at tilskuddet pr. passager i FlexTrafik er MEGET højere end en tom bus.Det er fordi det er forholdsvist svært at beregne pris per passager i en TOM bus (prøv selv at dividere med nul)
Citat fra: mgameing123 Dato 16/01-25, 05:57Citat fra: larsht Dato 15/01-25, 21:45Citat fra: mgameing123 Dato 15/01-25, 15:57Citat fra: ivar Dato 14/01-25, 23:37Citat fra: mgameing123 Dato 14/01-25, 21:49Undskyld. Fortjener jeg ikke en tilstrækkelig busforbindelse der sikre jeg kan kom i skole og fritidsaktiviteter?Til og fra skole - ja, og det bliver vel stort set imødekommet overalt. Resten må du tale med dem om, som har ansvaret for hvor, du har din bopæl.Jeg er personligt svært tilfreds med, at jeg endelig er sluppet for at se på to lokalruter, der trillede rundt uden passagerer midt på dagen. Middag på en hverdag er også sjovt nok når er færrest passager i offentlig transport. Den rute der betjener min by kører kun fyldt om morgenen, eftermiddagen og fredag og lørdag aften. Alle andre tidspunkter kan det godt variere. Mange afgange køre med omkring 2 - 8 kunder også er der enkelte der kan godt køre med 15 kunder. Men jeg synes også det er meget vigtigt at forstå at det er stadig vigtigt for os der bor ud i landsdistrikterne kan stadig have adgang til tilstrækkelig kollektiv trafik uanset om der er kunder nok eller ej. Måske har man ikke lige brug for så mange afgange med det skal stadig være mulig at kom ind til byen tidligt om morgen, formiddag, eftermiddag, aften og sen aften.....og så forstår folk ikke hvor der er indført Flextrafik i så mange kommuner.......Du ved godt det faktisk at tilskuddet pr. passager i FlexTrafik er MEGET højere end en tom bus.
Citat fra: larsht Dato 15/01-25, 21:45Citat fra: mgameing123 Dato 15/01-25, 15:57Citat fra: ivar Dato 14/01-25, 23:37Citat fra: mgameing123 Dato 14/01-25, 21:49Undskyld. Fortjener jeg ikke en tilstrækkelig busforbindelse der sikre jeg kan kom i skole og fritidsaktiviteter?Til og fra skole - ja, og det bliver vel stort set imødekommet overalt. Resten må du tale med dem om, som har ansvaret for hvor, du har din bopæl.Jeg er personligt svært tilfreds med, at jeg endelig er sluppet for at se på to lokalruter, der trillede rundt uden passagerer midt på dagen. Middag på en hverdag er også sjovt nok når er færrest passager i offentlig transport. Den rute der betjener min by kører kun fyldt om morgenen, eftermiddagen og fredag og lørdag aften. Alle andre tidspunkter kan det godt variere. Mange afgange køre med omkring 2 - 8 kunder også er der enkelte der kan godt køre med 15 kunder. Men jeg synes også det er meget vigtigt at forstå at det er stadig vigtigt for os der bor ud i landsdistrikterne kan stadig have adgang til tilstrækkelig kollektiv trafik uanset om der er kunder nok eller ej. Måske har man ikke lige brug for så mange afgange med det skal stadig være mulig at kom ind til byen tidligt om morgen, formiddag, eftermiddag, aften og sen aften.....og så forstår folk ikke hvor der er indført Flextrafik i så mange kommuner.......
Citat fra: mgameing123 Dato 15/01-25, 15:57Citat fra: ivar Dato 14/01-25, 23:37Citat fra: mgameing123 Dato 14/01-25, 21:49Undskyld. Fortjener jeg ikke en tilstrækkelig busforbindelse der sikre jeg kan kom i skole og fritidsaktiviteter?Til og fra skole - ja, og det bliver vel stort set imødekommet overalt. Resten må du tale med dem om, som har ansvaret for hvor, du har din bopæl.Jeg er personligt svært tilfreds med, at jeg endelig er sluppet for at se på to lokalruter, der trillede rundt uden passagerer midt på dagen. Middag på en hverdag er også sjovt nok når er færrest passager i offentlig transport. Den rute der betjener min by kører kun fyldt om morgenen, eftermiddagen og fredag og lørdag aften. Alle andre tidspunkter kan det godt variere. Mange afgange køre med omkring 2 - 8 kunder også er der enkelte der kan godt køre med 15 kunder. Men jeg synes også det er meget vigtigt at forstå at det er stadig vigtigt for os der bor ud i landsdistrikterne kan stadig have adgang til tilstrækkelig kollektiv trafik uanset om der er kunder nok eller ej. Måske har man ikke lige brug for så mange afgange med det skal stadig være mulig at kom ind til byen tidligt om morgen, formiddag, eftermiddag, aften og sen aften.
Citat fra: ivar Dato 14/01-25, 23:37Citat fra: mgameing123 Dato 14/01-25, 21:49Undskyld. Fortjener jeg ikke en tilstrækkelig busforbindelse der sikre jeg kan kom i skole og fritidsaktiviteter?Til og fra skole - ja, og det bliver vel stort set imødekommet overalt. Resten må du tale med dem om, som har ansvaret for hvor, du har din bopæl.Jeg er personligt svært tilfreds med, at jeg endelig er sluppet for at se på to lokalruter, der trillede rundt uden passagerer midt på dagen.
Citat fra: mgameing123 Dato 14/01-25, 21:49Undskyld. Fortjener jeg ikke en tilstrækkelig busforbindelse der sikre jeg kan kom i skole og fritidsaktiviteter?