Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Faste anlæg

- Øresundsperroner på København Syd åbner hvornår ??
Gå ned Sider: 1 2 [3]
Husk, den kæmpe fordel ved at lade togene standse på Kbh Syd er jo, at man får aflastet København H., som slet ikke er bygget til det store pres, der er på den i dag. Det mærkes desværre tydeligt i dag, når ens tog stort set hver gang skal vente på at komme til perron på Kbh H., fordi trafikstyringen skal give manuel tilladelse til, at det må køre til perron.
At enkelte passagerer så måske fremover skal skifte til metroen eller S tog på København Syd - det kan ingen have ondt af, tværtimod, det er jo den rene luksus ift. de problemer ift. kollektiv transport, som man har i små bysamfund i dagens DK.

Det med der skal gives manuel tilladelse er vel ikke årsagen. Årsagen er jo også der skal være plads, det er vel uanset om det er manuelt eller computer...

Gå op Sider: 1 2 [3]
Billige jernbane T-shirts

De danske Sukkerfabrikker
De danske Sukkerfabrikker

Aktieselskabet De danske Sukkerfabrikker (DdS) blev grundlagt i 1872 af finansmanden etatsråd C. F. Tietgen og blev snart en af Danmarks største virksomheder. Ved at bygge nye og opkøbe eksisterende sukkerfabrikker, fik DdS monopol på sukkerproduktion.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak