Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

S-tog, metro, letbaner

- Modsigelse under Tour de France (og Roskilde)?
Jeg læste følgende artikel:
https://ekstrabladet.dk/sport/cykling/dsb-foer-tour-kaos-vi-foelger-det-taet/9316152

Det fik mig til at tænke på at jeg har lagt mærke til at der kører 50% færre tog på linje F i dagstiden:
https://www.dsb.dk/trafikinformation/andringer-i-trafik-og-drift/andringer-i-trafik-og-drift/s--farre-s-tog-pa-linje-f-uge-26-27/

Hvordan kan det være at der er disse 2 modsigelser gældende? Der står ikke nogen årsag til at der kører 50% færre tog på linje F i dagstiden.

Citat fra: KKLD Dato  1/07-22, 11:16Jeg læste følgende artikel:
https://ekstrabladet.dk/sport/cykling/dsb-foer-tour-kaos-vi-foelger-det-taet/9316152

Det fik mig til at tænke på at jeg har lagt mærke til at der kører 50% færre tog på linje F i dagstiden:
https://www.dsb.dk/trafikinformation/andringer-i-trafik-og-drift/andringer-i-trafik-og-drift/s--farre-s-tog-pa-linje-f-uge-26-27/

Hvordan kan det være at der er disse 2 modsigelser gældende? Der står ikke nogen årsag til at der kører 50% færre tog på linje F i dagstiden.

Der mangler personale .....


Gå op Sider:[1]
Det Danske Stålvalseværk A/S
Det Danske Stålvalseværk A/S

Det Danske Stålvalseværk i Frederiksværk kom i drift i 1942 og har gennem tiden haft et utal af lokomotiver i drift på værkets interne spornet. Lokomotiverne blev indkøbt som skrot og anvendtes indtil de ikke kunne mere, hvorefter de blev omsmeltet i værkets store ovne.

Læs mere
DSB MZ 1461

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak