Citat fra: TonyTraynor Dato 5/04-24, 23:43Er der nogen her, der ved noget om et SBB cargo lokomotiv 11652 (620.052), der er på vej fra Schweiz til Sverige for at deltage i ETCS tests??
Citat fra: Per Holm Dato 7/04-24, 14:44ZUB123-STM bliver en masse HW medens ATC2-STM for nogle leverandørers vedkommende er SW.Det må altså kunne betale sig at udruste flere enheder til at køre gennem Danmark.
Citat fra: TonyTraynor Dato 5/04-24, 23:43Er der nogen her, der ved noget om et SBB cargo lokomotiv 11652 (620.052), der er på vej fra Schweiz til Sverige for at deltage i ETCS tests?? Den forlod Basel den 3. april, hvornår kommer den igennem Danmark??
Citat fra: bjergged Dato 8/04-24, 01:04... kun bygget til 15 kV/16.7 Hz AC.
Citat fra: Per Holm Dato 8/04-24, 01:41Citat fra: bjergged Dato 8/04-24, 01:04... kun bygget til 15 kV/16.7 Hz AC.Ups!Efter at have pudset leverpostejen af brillerne ser jeg nu klart at ZUB123-STM omtaltes i relation til NRFABs TME, ikke til SBB Re 620.I øvrigt bemærkelsesværdigt at NRFABs teknikchef Mikael Zagerholm mener det er lige så dyrt at få ældre lokomotiver godkendt med ETCS som at købe helt nye.
Citat fra: Per Holm Dato 8/04-24, 01:41Citat fra: bjergged Dato 8/04-24, 01:04... kun bygget til 15 kV/16.7 Hz AC.Ups!I øvrigt bemærkelsesværdigt at NRFABs teknikchef Mikael Zagerholm mener det er lige så dyrt at få ældre lokomotiver godkendt med ETCS som at købe helt nye.
Citat fra: bjergged Dato 8/04-24, 01:04Citat fra: TonyTraynor Dato 5/04-24, 23:43Er der nogen her, der ved noget om et SBB cargo lokomotiv 11652 (620.052), der er på vej fra Schweiz til Sverige for at deltage i ETCS tests?? Den forlod Basel den 3. april, hvornår kommer den igennem Danmark??Selv hvis godkendelser osv. var på plads, ville den ikke kunne køre i Danmark ved egen kraft, den er kun bygget til 15 kV/16.7 Hz AC.
På Sporet af 2017. Pris 230 kr.