Citat fra: banemanden Dato 3/06-22, 19:40Jeg er mere overrasket over, hvor kort tid siden det er, at Nørreport blev renoveret ret gennemgribende. Dog ikke så heftigt på s-togenes del. Fjernperronen blev skrællet helt ind til knoglerne og bygget op igen og fremstår stadig pæn og nydelig synes jeg.
Citat fra: banemanden Dato 3/06-22, 19:40Fjernperronen blev skrællet helt ind til knoglerne og bygget op igen og fremstår stadig pæn og nydelig synes jeg.
Citat fra: M. Qvist Dato 12/06-22, 10:19Nu hvor ME'erne ikke længere er i drift, så burde man næsten overveje at fjerne de plader man satte op mellem S-Tog og fjerntogsperronen og så fokusere på at renovere de gamle søjler.Der er to væsentlige plusser ved at gå tilbage til det oprindelige udseende: Det vil give mere "luft", især på den meget klaustrofobiske fjerntogsperron, og det vil fjerne en masse udgifter i forhold til hærværk, da man fjerner to vægge.
Citat fra: Per Holm Dato 12/06-22, 10:58Der mangler en overdækket busterminal så skift fra og til bus kan ske lige så beskyttet mod sol, vind og vejr som det sker ved de sporbårne transportmidler.
Citat fra: Leif Jørgensen Dato 12/06-22, 16:08Hvad angår afskærmningen mellem perronerne, så forhindrer de jo, at folk forsøger at rende over sporene fra den ene til den anden perron. Så her vil det som minimum være nødvendigt med hegn for at undgå de farlige situationer, der af og til sker andre steder.
Citat fra: Trainee Dato 12/06-22, 21:25Citat fra: Leif Jørgensen Dato 12/06-22, 16:08Hvad angår afskærmningen mellem perronerne, så forhindrer de jo, at folk forsøger at rende over sporene fra den ene til den anden perron. Så her vil det som minimum være nødvendigt med hegn for at undgå de farlige situationer, der af og til sker andre steder.Eller glasvægge.
Citat fra: Leif Jørgensen Dato 13/06-22, 14:49... at det mere handler om folks opførsel. ...Med venlige hilsnerLeif Jørgensen
Orientekspressen. Pris 250 kr.