Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.
Gå ned Sider: 1 [2]
Ur
Af Jonas1983. 25/07-23, 11:23.
Citat fra: thomastog Dato 25/07-23, 10:01
Citat fra: jaer Dato 23/07-23, 09:40
Citat fra: T. Rithmester Dato 23/07-23, 00:03Noget OT, men dog billedlig forklaring på forsinkelsen som muliggjorde krydsning i Hurup Thy :)

..

Det giver altid ekstra bøvl, når der er to tætliggende overkørsler, som kan kræve, at de skal "kobles". ERTMS burde give bedre muligheder end i "SR-land", men hvis overkørslerne ligger for tæt på hinanden vil stadigt nok skulle have en tæt kobling. Men at det skal tage 15 minutter for at komme videre burde man nok kigge på i procedurerne (ORF).

Det er måske lige friskt nok at påstå, uden at vide hvad problemet var, og hvad der skulle til for at komme videre.


Må man ikke længere (ORF) "krybe" over en ikke-sikret overkørsel med tyfonen i bund? Det ville vel "i gamle dage" (SR) have løst problemet?

Ur
Af steenth. 25/07-23, 12:10.
Citat fra: Jonas1983 Dato 25/07-23, 11:23Må man ikke længere (ORF) "krybe" over en ikke-sikret overkørsel med tyfonen i bund? Det ville vel "i gamle dage" (SR) have løst problemet?
Det gør man stadigvæk i ORF-land. Så der er ikke nogen ændring i det.

Ur
Af Thorfinn. 3/08-23, 10:27.
Citat fra: thomastog Dato 24/07-23, 09:41Det er tydeligvis geografisk afhængigt, hvornår man mener der er mange biler i kø ;-)

YMMD, ROFL

Jeg formoder at Nibenitten, Vendsyssel FM og ANR allerede havde sendt advarsler over trafikradion.

Gå op Sider: 1 [2]

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak