Citat fra: hummel_62 Dato 22/01-23, 15:58Skyldes det ikke at det ikke er et intercity tog men et regional tog. Derfor en laver komfort?
Citat fra: Frank Poulsen Dato 22/01-23, 17:28Generelt er der bare sjældent plads i tog når man er næsten 2 meter høj
Citat fra: hummel_62 Dato 22/01-23, 18:47Citat fra: Frank Poulsen Dato 22/01-23, 17:28Generelt er der bare sjældent plads i tog når man er næsten 2 meter høj Eller i et fly.Kun et teater er der mindre plads.(194)
Citat fra: 1993matias Dato 23/01-23, 10:28"IC3 og IR4 ligger godt i sporet"Sjovt, for jeg har netop gjort modsatte betragtning. IC3 ved 180 hopper og danser, det samme gør IR4 (dog i mindre grad). Ved 160 er det dog mere behageligt. Det er mest udtalt i forreste vogn. En ET ved 180 ligger hammergodt i sporet til sammenligning - det samme gør MG. Det er kendt, at ET-boggierne "knækker" i skarpe kurver, men det sker også kun i sporskifter på stationer. Det er slet ikke farligt
Omkring Faxe Jernbane 1864 - 1982. Pris 340 kr.
Aftener og nætter med tog efter en ændret køreplan mellem København H og Næstved, videre mod Nykøbing F. Enkelte Togbusser mellem Vordingborg og Nykøbing F
Aftener med ændringer mellem Cph Lufthavn/København H og Aarhus
Aftener og nætter med tog efter en ændret køreplan mellem Aarhus H og Aalborg, samt Togbusser mellem Hobro og Skørping
Aftener og nætter med tog efter en ændret køreplan mellem København H og Holbæk videre mod Kalundborg, samt Togbusser mellem Hvalsø - Tølløse - Vipperød og Holbæk
Periode med ændrede tider mellem Vordingborg og Nykøbing F