God aften i forummet.
I tirsdags var det ret godt vejr, og jeg var en tur i Lund og køre med sporvogn.
Sidst jeg var i Lund, kørte sporvognene hvert 15. minut, hvilket krævede 3 vogne i drift. Siden sidste køreplanskifte er der nu 10-minuttersdrift om morgenen og om eftermiddagen.
Jeg besøgte sporvejen i Lund i sommeren 2021, og det skrev jeg om her:
https://www.jernbanen.dk/forum/index.php?id=170310Her er et par billeder fra i tirsdags:
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.Vogn 2 ankommer til endestationen ved Lund C (Clemenstorget).
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.Vogn 6 ved stoppestedet Max IV, på vej mod ESS.
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.Vogn 7 foran remisen.
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet. Vogn 7 på vej fra remisen til endestationen ESS.
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.Endestationen ESS. Ved mit sidste besøg var her ret øde, men nu er der gang i byggeri.
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.Vogn 6 ved stoppestedet Solbjer.
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.Stoppestedet Universitetssjukhuset. Det er vogn 2 til venstre.
v.h.
Ottoemil