Citat fra: Steff Dato 19/01-23, 08:43Men samtidig bemærker jeg, at man overvejer/eller har bestemt ved den ny "Postvogn", at anvendelsen af pseudonymer på forum afskaffes og at man skal bruge sin navn. Dette bifalder 100%, da jeg i princippet ikke synes at det er rart at skrive med nogen, der ikke gider/tør/synes det er smart, der skriver/gemmer sig under pseudonym.
Måske en ting til efterlevelse på "vores" 4 fora??
Held og lykke til det nye "Postvognen".
Steffen Dresler
Hej Steffen
Som udgangspunkt er jeg enig og så alligevel ikke.
Hvordan vil du kontrollere at det anførte navn er det navn som er pågældendes navn på lørekort og pas?
Dernæst har en del et navn som de deler med rigtig mange, mens andre - som dig selv - har et navn som ret få har.
Desværre er verden idag af en sådan beskaffenhed at kan du relativ nemt findes - så bliver du fundet.
Mange har udfordringer med at med at holde en pæn tone / sprog - andre med at de bestemt ikke kan lide pågældende og hvad pågældende mener.
Personligt er min grund til at være her i forummet at få / fastholde fokus på at reducere antal daglige pendlere på motorvejene til fordel for toget.
Det er ikke noget som åbenbart interesserer de som deltager i debatten.
Selv synes jeg at nattog / indenlandsk godstog / internationale tog /Kattegatforbindelse er ret uinteressant på nuværende tidspunkt.
For vi ikke gjort toget attraktivt for de mange tusinder af daglige pendlere på motorvejen ved at fokusere på HELE deres transport - så bliver de i deres biler til skade for miljøet og statskassen.
Så med den "modstand" mod at debattere det vigtigste emne har jeg ikke lyst til at stå med fulde navn.
Det tror jeg gælder mange i dette forum.