Citat fra: MightyGoosenator Dato 11/01-23, 09:36Hej, jeg leder efter DSB's skrifttype. Har fundet ud af at den er lavet af nogle der hedder Kontrapunkt men kan ikke downloade den nogle steder. Så hvis nogle af jer har den så må i meget gerne sende den.
Citat fra: steenth Dato 11/01-23, 12:07Skrifttypen Via er designet specielt til DSB... Så den er ikke tilgængelig for andre...
Citat fra: Steff Dato 11/01-23, 18:03HalloJeg kan være aldeles meget i tvivl om hvad du spørger om, da der faktisk har været en temmelig stor del skrifttyper, "Overarkitektens", "British Rail" (tilnærmet) med endnu flere i løbet af årene.Som svaret af en anden, er den den nu anvendte skrifttype "Via" belagt med restriktioner. Må IKKE anvendes udenfor koncernen og mig bekendt heller ikke til rådighed for download.Jeg fik - og hundrede andre - en mulighed for på internettet at downloade en skrifttype "Danish_rail" (den med det åbne "g") til brug som en skrifttype i Windows Word docs. Med denne har jeg så skrevet stationsnavne og andet til MJ relaterede ting og farvelagt og forstørret til mit brug. Hvor den ligger ved jeg ikke nu, kunne ikke umiddelbart finde den!!Ellers er der skriftprøver på Jernbanekilder og der er skrevet en del om disse i bl.a. jernbanemuseets årsskrifter.Med venlig hilsenSteff
Aftener og nætter med tog efter en ændret køreplan mellem København H og Næstved, videre mod Nykøbing F. Enkelte Togbusser mellem Vordingborg og Nykøbing F
Aftener med ændringer mellem Cph Lufthavn/København H og Aarhus
Aftener og nætter med tog efter en ændret køreplan mellem Aarhus H og Aalborg, samt Togbusser mellem Hobro og Skørping
Aftener og nætter med tog efter en ændret køreplan mellem København H og Holbæk videre mod Kalundborg, samt Togbusser mellem Hvalsø - Tølløse - Vipperød og Holbæk
Periode med ændrede tider mellem Vordingborg og Nykøbing F