Citat fra: Michael Deichmann Dato 25/11-22, 12:58Jeg får taget billeder en af dagene.
Nåh, der gik advent, jul og nytår i den inden jeg kom forbi på et tidspunkt, hvor der var tid og lys til lige at tage nogle billeder af det nu afsluttede arbejde:
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.Kig mod Helsinge (syd)Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.Kig mod Valby (nord)Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.Kig mod trinbrædt Troldebakkerne (vest). Bemærk iøvrigt de mange bygninger og byggekraner i baggrunden i bydelen "Troldebakkerne", der snart vil have mange gange flere indbyggere end Laugø ;-)Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet. Kig mod anlægget fra marken syd for banenHer er et nærbillede af byggeaktiviteten i Troldebakkerne, og der er endnu mere længere ind i området mod venstre.
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet. Og nej, der kom ikke nogen tog mens jeg var der, så jeg kan ikke vise anlægget med blink i signalerne. Det ser ellers imponerende ud nu i mørket med 4 blinkende lanterner og de små røde lamper på alle bommene.