Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Faste anlæg

- Stoholm 2022
Stoholm 2022
Af Administrator Tommy Nilsson, Ringsted. 9/10-22, 11:00.
Seneste redigering: 9/10-22, 11:03 af Tommy Nilsson
Hermed en serie billeder fra Stoholm anno 2022.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.


Tommy Nilsson
Webmaster
Jernbanen.dk

Stoholm 2022
Af Per Holm, nær 133 m perronlængde på strækn. 880. 9/10-22, 11:15.
Iflg. Netredegørelse 2023, bilag 3.6 Perronlængder og -højder:

Spor 1, 150 m, 26 cm
Spor 2, 100 m, 35 cm

Nogen forklaring på forskellen?

mvh. Per


... og i persontrafikken bør al skifte mellem transportmidler være hurtigt, kort, i læ, niveau-delt og tørt, såvel for fritgående som for hjulbårne (barnevogn, kørestol eller rollator) rejsende.

Stoholm 2022
Af Niels Munch. 9/10-22, 12:31.
Citat fra: Per Holm Dato  9/10-22, 11:15Nogen forklaring på forskellen?

Det spurgte jeg også om engang på et vignerie ved Aups i Provence, hvor de 2 rustfrie rødvinstanke skiltede med 5 FRF/litre hhv. 5,50 FRF/litre.

Mit skolefransk lød således: "Quelle est la différence?"

Hvortil vinbonden, pegende på 5,50 tanken, svarede: "Celui-la, ç'est le meilleur!"

M.v.h.
Niels

Stoholm 2022
Af Skjold. 9/10-22, 16:13.
Honi soit qui mal y pense.

Venlig hilsen Skjold Christensen

Gå op Sider:[1]

ContecRail

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak