Citat fra: esni Dato 15/01-25, 12:34Citat fra: Time will tell Dato 15/01-25, 11:06Citat fra: AndreasM Dato 15/01-25, 09:21Citat fra: Thomas Larsen Dato 15/01-25, 01:48De ville da være fine at have på lille syd og nykøbing forbindelserne.Så ville der være fuld fart, ind til København. 😀Kræver vidst en ombygning, hvis jeg husker rigtigt er det ren 15kV udrustning.Gad vide hvad det ville kræve at bygge dem om. Ikke bare i pris men også i tid.Tid: Værksted+papirarbejde ialt mere end 4 år
Citat fra: Time will tell Dato 15/01-25, 11:06Citat fra: AndreasM Dato 15/01-25, 09:21Citat fra: Thomas Larsen Dato 15/01-25, 01:48De ville da være fine at have på lille syd og nykøbing forbindelserne.Så ville der være fuld fart, ind til København. 😀Kræver vidst en ombygning, hvis jeg husker rigtigt er det ren 15kV udrustning.Gad vide hvad det ville kræve at bygge dem om. Ikke bare i pris men også i tid.
Citat fra: AndreasM Dato 15/01-25, 09:21Citat fra: Thomas Larsen Dato 15/01-25, 01:48De ville da være fine at have på lille syd og nykøbing forbindelserne.Så ville der være fuld fart, ind til København. 😀Kræver vidst en ombygning, hvis jeg husker rigtigt er det ren 15kV udrustning.
Citat fra: Thomas Larsen Dato 15/01-25, 01:48De ville da være fine at have på lille syd og nykøbing forbindelserne.Så ville der være fuld fart, ind til København. 😀
MjbaD's nye batteritog i Lemvig
Alternativ til eksprestunnel
Første 2 sæt batteritogsæt ankommet til Midtjyske Jernbaner
Høng-Tølløse Jernbane 1901-2001. Pris 310 kr.