Jernbanen.dk
DSB lokomotiver
DSB damplokomotiver
DSB motorlokomotiver
DSB Lyntog og togsæt
DSB S-tog
DSB Rangertraktorer
DSB vogne
DSB personvogne
1893 - 1941
1941 - 1966
1966 - 2024
DSB Godsvogne
1893 - 1941
1941 - 1965
1965 - 2001
DSB private vogne
1893 - 1966
1966 - 1980
1980 - 2024
DSB specialvogne
1893 - 1958
1958 - 1982
1982 - 2024
Privatbaner
Forum
Jernbanen.dk forum
Jernbanehistorisk forum
Modeljernbane forum
Forumarkiv 2010-2022
Artikler
Artikler
Lokomotivfabrikker
Vognfabrikker
Jernbaneleksikon
Kalender
Shops
Bøger
T-shirts
Jernbanen.dk forum
Velkommen til
Jernbanen.dk forum
.
Log venligst ind
eller
registrér dig
.
Log ind
Registrér
Faste anlæg
- Strkn. 4 og 6 Sammenhængende ERTMS-område omkring Køge Nord
Forrige emne
-
Næste emne
Strkn. 4 og 6 Sammenhængende ERTMS-område omkring Køge Nord
Af
Per Holm
, nær 133 m perronlængde på strækn. 880. 26/07-22, 11:20.
Nedtællingen til et sammenhængende ERTMS-område på Sjælland (hvor vi slipper for at skulle se på alle de grimme signaler
) går ind i næstsidste fase. Med virkning fra 2022-08-26 er just udsendt:
SR - ORF Supplerende Sikkerhedsbestemmelse 815-2022
"TIB 6 og strækning 4, Vigerslev - Herfølge. Kørsel med testtog"
Vi kan altså forvente at se kørsel mellem Kjøge Nord
og Kjøge
standsningssteder fra om ca. en måned.
Hent Pdf
mvh. Per
... og i persontrafikken bør al skifte mellem transportmidler være hurtigt, kort, i læ, niveau-delt og tørt, såvel for fritgående som for hjulbårne (barnevogn, kørestol eller rollator) rejsende.
Forrige emne
-
Næste emne
Gå op
Sider:
[1]
SMF 2.1.2 © 2022
,
Simple Machines
. Tema af
WD Design
.
Hjælp
|
Vilkår og regler
Jernbanebøger
Postautomobilet Gennem 100 År. Pris 360 kr.
Læs mere
Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak
Send
Indsend billeder