Som jeg læser det er der 22 linjer til KH og 4 linjer, der kører syd om, i alt 26 linjer i myldretiden.
I
Stationskapaciteten ved København H fra 2013 står:
Overordnet viser analysen, at kapaciteten på København H er tilstrækkelig for nuværende efter gennemførelsen af KØR-projektet. Kapaciteten på
ind- og udkørslen af København H bruges op med åbningen af den nye
bane mellem København og Ringsted i 2018 og med timemodellen finansieret af Togfonden DK. Trafikken kan dog rummes når Signalprogrammet er gennemført i 2021.Og:
Scenarium 2: 23 linjer mod København. Det maksimale antal tog som de tilstødende strækninger har kapacitet til.
Ringstedbanen er som bekendt åbnet, signalprogrammet lader vente på sig men forventes dog klar i 2030, og projektet med forenkling af spor-layout bliver først færdig langt efter 2030. Det eneste der er flueben ved er fly-overen ved Ny Ellebjerg.
Er planen realistisk?