Citat fra: Tommy Nilsson Dato 1/04-22, 16:13Citat fra: thomastog Dato 31/03-22, 14:27Det gamle forum, var der ét sted, hvor jeg på få sekunder kunne afgøre hvad der var sket siden sidst, samt der var hele tiden en oversigt over hvordan indlæg hang sammen i tråde/del-tråde.
I det nye forum findes der ikke del-tråde. Et nyt indlæg i en tråd vil altid blive placeret nederst i tråden (ellers øverst hvis man har ændret sorteringsrækkefølgen).
Her er det gamle forum:
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
En tilsvarende side i det nye forum vil se således ud (dog sorteret med ældste indlæg øverst):
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Præcis, noget rod, man kan ikke se hvilke indlæg, der følger op på hvilke indlæg.
Citat fra: Tommy Nilsson Dato 1/04-22, 16:13I det gamle forum kunne man klikke ind på et indlæg, læse det, klikke tilbage og klikke ind på det næste indlæg.
Nej, når man havde læst det sidste i et indlæg, var man nede ved samme "træ"-overblik og kunne vælge hvilken deltråd man ville læse videre i. Ét klik, for hvilket indlæg man ville læse som næste.
Citat fra: Tommy Nilsson Dato 1/04-22, 16:13I det nye forum klikker man ind på hele tråden, og har man klikket på det grønne ark-ikon, springer man direkte til det første nye indlæg i tråden. På den måde sparer man en masse klik og man sparer også at skulle scrolle ned gennem en lang tråd.
Nej, hvis et oplæg afstedkommer 4 deltråde, der lever hver sit samtidige/paralelle liv, vil du ikke kunne følge hver deltråd for sig, da de 4 deltrådes indlæg vil blive blandet sammen.
Citat fra: Tommy Nilsson Dato 1/04-22, 16:13Jeg kan derudover anbefale knappen "Nyeste indlæg", der giver den nydeligste liste med alle nye indlæg i forummet.
Men jeg er klar over, at man ikke kan det i det nye forum. Så overblikket i tråde, med flere del/under emner, bliver noget rod.
Om der så er andre fordele, der opvejer det, skal jeg ikke kunne afgøre. Men for mig ( og Isak ? ) er det en forringelse af overblikket.